Gå til innhold

Logitech Momo Racing


Anbefalte innlegg

Kjøpte Need For Speed Hot Pursuit 2 i går. Får ikke rattet og pedalene (Logitech Momo Racing) til å fungere skikkelig i dette spillet. Under oppstart kommer det opp en feilmelding om at spillet ikke gjenkjenner rattet skikkelig.

Har prøvd å innstallere både spillet og programvaren til rattet/pedalene på nytt.

 

Rattet fungerer til dels i spillet, men det er enten "av" eller "på". Enten svinger bilen fullt, eller så svinger den ikke i det hele tatt. Får heller ikke justert Force-feedbacken sånn som det skal være.

 

Har også NFS Porsche Challenge og her fungerer rattet og pedalene utmerket akkurat slik det skal være.

 

Er usikker på om problemet ligger i spillet, i rattet eller hos brukeren.

 

Er det noen som har noen tips til meg om hva jeg kan forsøke for å få dette til å bli bra?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kjøpte Need For Speed Hot Pursuit 2 i går. Får ikke rattet og pedalene (Logitech Momo Racing) til å fungere skikkelig i dette spillet. Under oppstart kommer det opp en feilmelding om at spillet ikke gjenkjenner rattet skikkelig.

Har prøvd å innstallere både spillet og programvaren til rattet/pedalene på nytt.

 

Rattet fungerer til dels i spillet, men det er enten "av" eller "på". Enten svinger bilen fullt, eller så svinger den ikke i det hele tatt. Får heller ikke justert Force-feedbacken sånn som det skal være.

 

Har også NFS Porsche Challenge og her fungerer rattet og pedalene utmerket akkurat slik det skal være.

 

Er usikker på om problemet ligger i spillet, i rattet eller hos brukeren.

 

Er det noen som har noen tips til meg om hva jeg kan forsøke for å få dette til å bli bra?

Jeg har akkurat samme rattet, og akkurat samme problemet i HP 2. Det var ingen som kunne hjelpe meg. Å installere patchen til hp2 hjalp litt men ikke mye. Dette førte til at jeg sluttet å spille det. Kansje vi kan finne det ut sammen...?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...