Gå til innhold

[Løst] Canon videokamera XA20, hvordan få uoriginalt batteri til å funke.


Anbefalte innlegg

I tillegg til det originale batteriet har jeg et uoriginalt reservebatteri til mitt canon videokamera XA20. Men dette batteriet blir avvist når jeg prøver å bruke det.

 

Når jeg setter i batteriet og slår på kamera går det bare et par sekunder, så får jeg melding på displayet at batteriet er uoriginalt og derfor må avvises. Kamera slår seg deretter av.

 

Er det noen som kjenner til en metode slik at jeg kan få dette til å funke.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til det originale batteriet har jeg et uoriginalt reservebatteri til mitt canon videokamera XA20. Men dette batteriet blir avvist når jeg prøver å bruke det.

 

Når jeg setter i batteriet og slår på kamera går det bare et par sekunder, så får jeg melding på displayet at batteriet er uoriginalt og derfor må avvises. Kamera slår seg deretter av.

 

Er det noen som kjenner til en metode slik at jeg kan få dette til å funke.

 

Fikk du problemet etter en firmware oppdatering? Eller har reservebatteriet aldri funka?

Lenke til kommentar

 

I tillegg til det originale batteriet har jeg et uoriginalt reservebatteri til mitt canon videokamera XA20. Men dette batteriet blir avvist når jeg prøver å bruke det.

 

Når jeg setter i batteriet og slår på kamera går det bare et par sekunder, så får jeg melding på displayet at batteriet er uoriginalt og derfor må avvises. Kamera slår seg deretter av.

 

Er det noen som kjenner til en metode slik at jeg kan få dette til å funke.

 

Fikk du problemet etter en firmware oppdatering? Eller har reservebatteriet aldri funka?

 

Jeg hadde en canon XA10 før og der funka det fint. XA20 er nettopp kommet i hus så noen firmwareoppdatering har ikke vært gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...