Gå til innhold

Sonys neste toppmodell kan få fingerleser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes sony er tjukke i hue at man lager fingeravtrykksleseren på siden er man dom

 

Viss de får det til å fungere i den størrelsen som knappen har nå så kan det faktisk bli mye mer ergonomisk, siden du allerede bruker tommelen til å slå den av og på. Så dette er ingen dum ide :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvmord bør man ikke spøke med, men i ditt tilfelle håper jeg noen skjønner at dette er et rop om hjelp.

 

Man må nesten være i mental ubalanse og ha en dragning mot selvskading, om man venter på at Windows Phone skal ta av i 2015.

 

Oppsøk hjelp, det er alltid noen som bryr seg om deg! ...men ingen bryr seg om Microsoft Lumia og Windows Phone

 

Har dere skrevet noe om ryktene på en iris scanner i neste lumia da? Nei... For dere er så ræti og mange av dere i tek og Norske folk generelt er Microsoft hatere og apple/samsung elskere.... Enda en grunn til å gå å henge meg...

 

Lenke til kommentar

Selvmord bør man ikke spøke med, men i ditt tilfelle håper jeg noen skjønner at dette er et rop om hjelp.

 

Man må nesten være i mental ubalanse og ha en dragning mot selvskading, om man venter på at Windows Phone skal ta av i 2015.

 

Oppsøk hjelp, det er alltid noen som bryr seg om deg! ...men ingen bryr seg om Microsoft Lumia og Windows Phone

 

 

Har dere skrevet noe om ryktene på en iris scanner i neste lumia da? Nei... For dere er så ræti og mange av dere i tek og Norske folk generelt er Microsoft hatere og apple/samsung elskere.... Enda en grunn til å gå å henge meg...

 

Om du virkelig tror ingen bryr seg om Microsoft Lumia og Windows Phone, bør du seriøst åpne øyene følge litt med i verden ^^. De er ikke like mye brukt som Android og IOS, men de er fortsatt lett med i dansen :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...