Gå til innhold

Trenger hjelp med bestilling fra komplett...


Anbefalte innlegg

Hei, er ikke sikker på hvor denne tråden skal stå,men jeg prøver meg her så kan evt admin flytte tråden der den passer best.

 

Jeg har bestilt dette demo-skjermkortet av komplett : https://www.komplett.no/product/827978 

den er bestilt 28.mars og er fortsatt ikke sendt. Nå har ordren ligget i over 2 uker, og hver gang jeg tar kontakt med kundeservice så svarer dem: "vi har holdt stengt i påsken, beklager for at det har tatt så lang tid. Vi sitter denne varen på priritering". Jeg blir trukket penger for bestilling,men såg at de hadde returnert pengene tilbake på konto.

Spørsmålet mitt er, hvordan er regler når det kommer til bestilling og tid. det har jo gått over 2 uker. Har jeg rett til å låne tilsvarende produkt ? Kan jeg gjøre noe i det hele tatt, eller er det bare å håpe og vente? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...