Roar Kneppen Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Her velger jeg meg V2 med den flotte naturen i bakgrunn. Bare litt synd at du ikke stilte inn for full dybdeskarphet her. Den kølsvarte trekanten ville jeg forsøkt å lyse opp litt for å få fram aldri så lite konturer, men fortsatt ikke mer enn at man ser den befinner seg i skyggen. Flott lys, skarphet, farger og detaljer på taket. Jeg vet ikke hva du har av utsnitt på dette naustet. men nevner at jeg selv har gått tett på laftetømmer og tatt utsnitt som har blitt fine abstrakter. Roar 1
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Flott gammelt naust. Jeg falt helt for v2 , det er et flott tak , og med landskapet i bakgrunnen. Flott komponert. Fin kameravinkkling på v1 , kunne ønske mer av forgrunnen med på bildet. Mvh Alec
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Her velger jeg meg V2 med den flotte naturen i bakgrunn. Bare litt synd at du ikke stilte inn for full dybdeskarphet her. Den kølsvarte trekanten ville jeg forsøkt å lyse opp litt for å få fram aldri så lite konturer, men fortsatt ikke mer enn at man ser den befinner seg i skyggen. Flott lys, skarphet, farger og detaljer på taket. Jeg vet ikke hva du har av utsnitt på dette naustet. men nevner at jeg selv har gått tett på laftetømmer og tatt utsnitt som har blitt fine abstrakter. Roar Hei Roar! Jo skulle nok ha hatt full dybdeskarphet her, men i øyeblikket var det bare taket som begeistret meg, landskapet på andre siden av fjorden er "bare" Sula for meg, tenker ikke på det som noe interessant. Har gått tett på laftatømmer før jeg også, flott tekstur og tegninger der. kanskje jeg skal prøve meg på noe abstrakt en dag jeg også...jeg har et rart grønt bilde...kanskje det blir det i morgen..
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Flott gammelt naust. Jeg falt helt for v2 , det er et flott tak , og med landskapet i bakgrunnen. Flott komponert. Fin kameravinkkling på v1 , kunne ønske mer av forgrunnen med på bildet. Mvh Alec[/quote Hei Alec! Håper du ikke slo deg fælt når du fallt?! V2 var nok det beste bildet, men kunne ikke legge det som v1 fordi temaet mitt i serien var "naust" ikke "tak" forgrunnen er kuttet pga stygge elementer, har sendt deg et annet bilde på "privaten" så får du se. Hyggelig at du stikker innom meg!
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Du er spesielt dyktig med komp og utsnitt, og da er mye gjort når det gjelder å få fram interessante bilder. Liker begge versjoner, men en liten knapp på V1. Vennlig hilsen Ragnar 1
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Igjen et tøft perspektiv. Synes begge versjonene står seg godt.
Rolf Kristensen Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Helt klart V2. Det skifertaket er jo en severdighet i seg selv. Mvh. Rolf 1
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 V2, V2, V2 !! Nydelig tak, men som Roar skriver skulle det ha vært full dybdeskarphet. Flott bilde er det uansett ! 1
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Hei, Helene. Et praktfullt naust, og kameravinkel og / -plassering bidrar til at mange detaljer ved byggemåten kommer godt fram ! Bare takets fint tilhuggede skifer representerer en høy verdi, så byggherren har nok hatt en tykk bunke riksdaler på kistebunnen ! M v h Albert. 1
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Heisann alle sammen! Så innmari hyggelig at dere kommenterer på bildene mine! Det setter jeg innmari stor pris på! Ikke overraskende ble det mange "likes" på V2. Det ER innmari fint med skifertak! Det er nesten så jeg rødmer litt når jeg leser det dere skriver, dere er altfor snill med meg!
Anbefalte innlegg