Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Vakre landskapsbilder begge to , det ble vanskelig å velge. Jeg går likevel for v1 , spesielt forgrunnen syntes jeg var bedre her. Skarpt og med fin fargepallett og fin komposisjon. Mvh Alec
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Siden du ber om det så begynner jeg med riset: Halver den mørke skya øverst i bildet for den dreper dybdefølelsen i bildet - gjelder begge versjoner, men spesielt V1- Scroll opp, dekk til og kjenn på det. Ellers vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren på. Den lave kameravinkelen gjør mye i begge versjoner. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar 1
luistheghost Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Kan være enig med Roar; kutt øverst - og legg gjerne naustet i øvre høyre "gullsnitt". Fint! -bjarte. 1
kjellst Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Sier meg enig med Roar jeg også En blir blir bare bedre/lærer av å få litt "ris", konstruktiv kritikk av og til . Takker
Ragnar Skj Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Flott bilde, V1 for meg. 14 mm objektivet er godt å ha her. Vennlig hilsen Ragnar
Anbefalte innlegg