Gå til innhold

Bokfink (hann), trives best i bakgrunnen ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med å ta bilder av fugler kan du og som du skriver må man ha mye flaks og tålmodighet, jeg vil legge til, mye dyktighet. Jeg har ikke tålmodighet og dyktighet til å ta slike bilder som dette. Jeg misunner deg for det. Bildet har den samme høye kvalitet som de forgående fuglebildene du har tatt, dette er bare helt topp.

Mvh Torbjørn

God Påske

Lenke til kommentar

Dette med å ta bilder av fugler kan du og som du skriver må man ha mye flaks og tålmodighet, jeg vil legge til, mye dyktighet. Jeg har ikke tålmodighet og dyktighet til å ta slike bilder som dette. Jeg misunner deg for det. Bildet har den samme høye kvalitet som de forgående fuglebildene du har tatt, dette er bare helt topp.

Mvh Torbjørn

God Påske

 

Hei, Torbjørn.

Tusen takk for hyggelig, fyldig kommentar ! :)

Du har en imponerende fin bildeportefølje, og jeg skulle gjerne ha hatt evnen til å ta slike bilder :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Denne ser da ut til å sitte åpent og fint til - perfekt plassert i flata som den er.

Ørlite tap av skarphet gjennom etterarbeidet må man jo bare godta med vanskelige og litt sære modeller.

 

Roar

 

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og jeg er takknemlig for at du påpeker det som er å "pirke" på ! :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...