Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL.NO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har erfaringer med dette firmaet?

eller vet noe om Linjene er stabile og raske?

er blitt litt lei av kabellinja... :grine:

har kanskje tenkt 2 års bindelse på den 1500/512 linja der, må bare vite om det er et greit firma :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

adsl.no er de ispen mimer som står bak. dei ej har snakka med har gode erfaringe fra mimer i de siste. ej fikk 2 månader på full spedd pga at telenor var so utruli treige me å behandle søknaden. mimer har eget utstyr i sentralane vist du kan få den hastigheta der. ej har i alle fall go tru på mimer.

Skrevet

Har ADSL fra ADSL.NO (Mimer). Har hatt det siden Mars i år. Er kjempefornøyd. Stabile linjer, har ikke hatt brudd eller annet tøys med linjene ennå. Det beste er at når de justerer prisene ned så slipper du å si ifra, ifølge siste faktura ble dette gjort automatisk.

Hørte i begynnelsen at det var mye tull med dette firmaet, men det har vist seg at det ikke var riktig.

Skrevet

Har Mimer selv her. Hatt det i ca 1 år nå og kan si meg ganske fornøyd. Linja har bra fart og er stabil. Hadde noen problemer tidligere i år, men de var alltid mottakelige og hyggelige på kundeservicen og strakk seg langt for å hjelpe til med å løse problemet. Så de er absolutt å anbefale. Et stort pluss er også at du får statisk ip i prisen, og prisen er absolutt rimelig.

Skrevet

Jeg har også bredbånd fra Mimer. 850/384. Godt fornøyd.

Det tok meg fem timer og få abonementet oppgradert fra Small til Medium. Har god erfaring selv, men har hørt noen har klaget litt på høye pinger når de spiller.

Skrevet

har slitt veldig med mimer, men det har vist seg å ha vore telenor og linjene mine(anna historie). Ellers så har eg ikkje positive erfaringer med sjefen der, liker ikkje typen som står og lyg opp i trynet mitt!

Men linjene som folk får, trur eg funker ganske bra.

Skrevet

Virke ganske greit da, er mest sugen på Firstmile, men siden det ikke er her :gretten:

for det er kjipt å få ei linje som har bad ping når du spiller + ustabile linjer, ihvertfall når du skal ha den i 2 år.. :)

vi får se videre, hva jeg velger.

Fortsett og post! :D

• 3 uker senere...
Skrevet
Hadde tenk å ha firstmile 1024/640 men den har ikke kommet hit enda nei... :grine:(Molde)

Nei, og er det et tilbud der fra før av så kommer de neppe heller.

Skrevet
Hei, noen som har erfaringer med dette firmaet?

eller vet noe om Linjene er stabile og raske?

er blitt litt lei av kabellinja... :grine:

har kanskje tenkt 2 års bindelse på den 1500/512 linja der, må bare vite om det er et greit firma :-)

de hadde elendig kundeservice før.... og linja var ustabil... bor i ålesund

såvidt jeg vet nå så er kundeservicen blitt bra og linja detter aldri ned... ifølge kompiser som har internett med med...

gleder meg til tirsdag... da får jeg 3mbits fra mimer (adsl.no) =)!!!

Skrevet
har mimer fortsatt bad ping, eller er de gode på det også nå? noen av dere som har mimer/adsl.no som spiller online og kan fortelle?

Sitter i Østfold og spiller bf42 på klanserveren i Tromsø.

Jeg har nesten alltid best ping av allle som spiller der. Ingenting å klage på.

Opplevd nedetid en gang på 4 timer.

Skrevet
Kan du få NGT da? der har mye for pengene...

Nei,, kan ikke det.. eller kan få den ene adsl linja 1024/256

Men tror jeg satser på 3mbit til adsl.no!

Takk for hjelpen folks! :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...