ajoar Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Det aktuelle: Når jeg f.eks er på en nettside og vil åpne en link i et nytt vindu kan man høyre-klikke på linken for å åpne i nytt vindu. Det som skjer er at et nytt vindu åpnes, men internett explorer laster ikke ned siden! Den blir bare tom. Trykker jeg da på "stopp" så ser jeg at adressen blir synlig i adressefeltet. Trykker jeg da "oppdater" ja da kommer siden opp. Hva har skjedd, hvordan får jeg funksjonen til å fungere som før igjen?
Shulgin Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hjelp Hvis du sitter fast i et spill, har problemer med å starte spillet, leter etter en patch, eller andre problemer relaterte til dataspill og tilbehør. Jeg foreslår at du prøver å poste riktig neste gang (strider faktisk mot retningslinjene, som du bør ta en titt på). Tipper du får mer hjelp andre plasser også. Jeg vil tro det er bedre å forsøke på "Programmer"-delen, og under "Windows". Opera kan også være verdt en titt: www.opera.com Lykke til!
ajoar Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Beklager, såg ikke at jeg hadde posta feil. Moderator kan kanskje slette posten. Jeg legger den inn under en riktigere kategori
Shulgin Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Jeg legger den inn under en riktigere kategori Flott. :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå