Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sub kasse til 12"


cslol

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Boss Audio AR12D liggende som jeg tenkte å kjøpe en kasse til..

men siden jeg ikke kan noen ting om det her så trenger jeg deres hjelp da :)

 

har dere noen forslag til om den for eksempel burde være lukket eller åpen? eller hvor mange liter å sånt noe den burde være på?

tenker å ha den skrå med den rette siden mot baksetet på bilen. har en Ford Focus 2006 mod hvis det hjelper :)

 

tusen takk på forhånd for svar :)

Endret av cslol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har markert det første svaret som det beste, og det vitner jo om at du har null peiling på dette (som du også sier selv). Det kan være greit å få litt flere svar før du bestemmer deg for hva du skal, for det er mange rare svar å få her på nettet ;)

Som feks det første svaret her, hvor han sier "at det nok er best med åpen".... Hva betyr det? Det er ikke noe som heter "åpen kasse", da er det jo ikke noe kasse..?? Han linker også til flere kasser med element, men du trenger vel bare kasse??

 

Svaret til sedsberg er riktig, skal du ha en optimal kasse, så må det regnes ut. Dette er veldig viktig hvis man vil ha en PORTET kasse, men ikke like kritisk hvis man velger lukket kasse. Men så kommer vi til selve elementet, og der har du desverre kjøpt katta i sekken, og dataene du finner til det (hvis du finner noe) er ikke til å stole på, så da ville jeg valgt en lukket kasse til det. Prøv med 40 liter pr element.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...