Gå til innhold

Grønt og lilla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott fotokunst dette her. Lilla og grønt passer jo, ikke overraskende, svært godt sammen da det er komplimentærfarger. Også fint hvordan bølgene møtes og skaper en slags "interferens" :)

 

Skulle gjerne lest litt i beskrivelsen hva du har tenk/tatt bilde av osv.

Lenke til kommentar

Flott fotokunst dette her. Lilla og grønt passer jo, ikke overraskende, svært godt sammen da det er komplimentærfarger. Også fint hvordan bølgene møtes og skaper en slags "interferens" :)

 

Skulle gjerne lest litt i beskrivelsen hva du har tenk/tatt bilde av osv.

 

Bildet var et av mange bilder jeg og en vennine tok tidligere i dag, ved bare å leke oss med "light grafitti". Her har vi brukt en lyslenke, og jeg har senere redigert fargene og satt sammen to like bilder (med ulikt redigerte farger).

Grønt og lilla er forresten ikke komplimentærfarger (det er lilla og gult, og grønt og rødt) men de passer fint sammen likevel ja.

Lenke til kommentar

 

..

 

Grønt og lilla er forresten ikke komplimentærfarger (det er lilla og gult, og grønt og rødt) men de passer fint sammen likevel ja.

 

 

Spennende å høre :) Nei, det er jo litt sannhet i det, men jeg tolket de nyansene du har brukt som tilnærmet komplimentært (feks at det er mer gult enn blått i grønnfargen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...