Gå til innhold

[Løst] Laget en nettside som integrerer Polar Flow med Strava


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Polar M400 men var skuffet over at det ikke var noen integrasjon mellom denne og Strava. Gjorde det eneste fornuftige og lagde en nettside som synkroniserer mellom Polar Flow og Strava hvert 10. minutt.

 

Lagde siden hovedsaklig for meg selv, men brukte noen timer på å gjøre den brukbar for andre. Så lenge det ikke blir for mye trafikk så kommer siden til å være åpen og gratis.

 

Features:

  • Sjekker for nye aktiviteter hvert 10. minutt og laster de opp til Strava
  • Fikser tidssone-feil i eksport-filene fra Polar Flow slik at tiden blir riktig i Strava.
  • Første gang du setter opp kontoen så vil den synkronisere 1 dager tilbake i tid.

 

https://flowsync.azurewebsites.net
 

Endret av Vakuum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får den med all data, eller er der begrensinger på hva som følger med?

Den får med alt som du ville fått hvis du eksporterte filen manuelt i flow og lastet den opp til strava. Hvis det er noen data som ikke er med så er det isåfall dessverre pga flow sin eksport. 

Lenke til kommentar

Dumt at Polar ikke kan gjøre tjenesten mer åpen.

 

Jeg er kjempe glad i min M400, men jeg synes nettsidene er elendig, og automatisk synkronisering mellom andre tjenester er totalt fraværende.

 

Blir det ikke endringer før slutten av sommeren så går jeg tilbake til Garmin. De har fantastisk nettside med hauger av statistikker og valgmuligheter, og selvsagt automatisk integrering mot Strava og andre tjenester.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje du er klar over denne siden: https://tapiriik.com/

Den løser dessverre ikke problemet ditt, men søker man på tapiriik + polar kommer det opp litt interessante søk som kanskje er relevant for deg. 

Tror du leste feil. Jeg har laget en tjeneste som gjør dette fordi ingen ander hadde det. :) Tapiriik hadde heller ikke integrasjon med flow.

 

PS: Hvordan ble dette en "beste svar"-post? Eller er det noe alle trådene blir tagget med nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...