Gå til innhold

Agp


The Rock

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan teste om et er noe forskjell i bruk med 4 x agp eller 8 x agp på et 9800/pro kort. Eller lignende kom med fps i spill med 4 x eller 8 x.. Hvet at dette spørsmålet har blit stilt tusen ganger men har ikke hørt om noen som har spesifikkt spørt om dette!!!! Har bare 4 x så det hadde vært fint med noe respons??? :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan teste om et er noe forskjell i bruk med 4 x agp eller 8 x agp på et 9800/pro kort. Eller lignende kom med fps i spill med 4 x eller 8 x.. Hvet at dette spørsmålet har blit stilt tusen ganger men har ikke hørt om noen som har spesifikkt spørt om dette!!!! Har bare 4 x så det hadde vært fint med noe respons??? 

 

Nei!

Er ikke store forskjellen...

Men har du har du hovedkort som støtter dette.

Så kan du jo prøve selv i 3dmark f.eks...

Og ta en test med 4x på og en med 8x og se om det er merkbar score...

 

Har du problemer med og kjøre 8x, så går du ikke glipp av så veldig mye...

Mulig det lønner seg med 8x med full oppløsning og Aa og af på fullt..

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Ikke på 9800 pro heller?? Men så det har ikke noe og si på dagens grafikkort? Det jeg lurte på var om det var noen som ville teste det for meg. Så jeg blir 100 prosent sikker Fordi mitt Hk Aopen AX4PE Max støtter bare 4 X. Please er det noen som vil teste??? helst i spill fps 

 

Er nettopp noen som har testet dette...

Var ingen ytelse forskjell!

Ikke bruk så mange spm tegn ;)

 

:-)

Lenke til kommentar
Er det noen som kan teste om et er noe forskjell i bruk med 4 x agp eller 8 x agp på et 9800/pro kort. Eller lignende kom med fps i spill med 4 x eller 8 x.. Hvet at dette spørsmålet har blit stilt tusen ganger men har ikke hørt om noen som har spesifikkt spørt om dette!!!! Har bare 4 x så det hadde vært fint med noe respons??? :grine:

:!: Du finner sikkert 1000 000 000 poster som spesifikt nevner dette jo, og nei det er ingen forskjell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...