ChalStye Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Pa min forrige windows innstalasjon sa ga jeg bare administrator, service og system rettigheter til a se min D partisjon, na har jeg formatert og glemte a stille tilbake rettighetene for jeg gjorde det, noen som har peiling pa hvordan jeg skal fa de tilbake uten a formatere? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 hva mener du? du har XP regner jeg med. kommer du ikke inn på D: partisjonen din eller? du kan jo prøve å kjøre et rec program da å få tilbake dataen der. Get databack Fat32 og NTFS er 2 veldig bra program som jeg har veldig sansen for. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 5. november 2003 Rapporter Del Skrevet 5. november 2003 win2k? I så fall: Høyreklikk på stasjonen->properties->security tab'en->Advanced->Owner tab'en->Merk adm. bruker->Ok Derefter: Add (fremdeles inne på security tab'en i properties vinduet)-> Legg til ønsket bruker Du har nå herredømme over stasjonen din igjen. hvis det ikke er 2k du kjører aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå