Gå til innhold

Think Tank Retrospective 5


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen som har en slik veske å kan si noe om hvor mye dere får puttet i den?

Veska skal brukes til et Speilrefleks.Får en hus påmontert en normalzoom og et par objektiver i tillegg?

 

Jeg har Think Tank Retrospective 20, men synes denne er litt stor til turer da jeg ikke trenger å ta med hele fotoparken....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Er det noen som har en slik veske å kan si noe om hvor mye dere får puttet i den?

Veska skal brukes til et Speilrefleks.Får en hus påmontert en normalzoom og et par objektiver i tillegg?

 

Jeg har Think Tank Retrospective 20, men synes denne er litt stor til turer da jeg ikke trenger å ta med hele fotoparken....

Har brukt Retrospective 5 sammen med Canon 6D og 2-3 objektiver, den blir fort litt trang.

Den er litt lav med en 24-105 påmontert, men 3 mindre/ slankere objektiver går greit.

 

Om du har et APS-C hus, kit zoom og mindre objektiver passer den fint, har du større hus og objektiver er nok 7´ern et bedre valg.

Endret av twoeyes
Lenke til kommentar

Har som sagt str 20 fra før. Noen som vet hvordan denne oppleves i forhold til str 7.Om denne er like "stor" å dra på som str 20 er det lite poeng å gå for den, men str 7 burde vel i praksis oppleves som en del mindre å smidigere enn str 20....?

 

(ser den at str 5 muligens blir snau)

 

Takk for svar så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...