Gå til innhold

PowerColor 9800 PRO 128, Godt valg?


Raugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et supert kort til en genial pris. Vifta på mitt første slutta og funke, men det jeg fikk i bytte har jeg ikke hatt problemer med.

Hvor lenge siden var det du hadde det kortet hvor vifta stoppa? Har samme problem, sendte inn kortet til Komplett igår.. Tok det lang tid før du fikk nytt? Du Fikk samme PowerColor-kort??

 

Kan være et tidlig parti av disse kortene med dårlig vifte?? :shrug:

Lenke til kommentar
Et supert kort til en genial pris. Vifta på mitt første slutta og funke, men det jeg fikk i bytte har jeg ikke hatt problemer med.

Hvor lenge siden var det du hadde det kortet hvor vifta stoppa? Har samme problem, sendte inn kortet til Komplett igår.. Tok det lang tid før du fikk nytt? Du Fikk samme PowerColor-kort??

 

Kan være et tidlig parti av disse kortene med dårlig vifte?? :shrug:

Startet opp maskinen etter en hard økt med spilling igår kveld.. beep-beep-beep-beep.. Coolermasteren min går bananas.

 

Jeg har lest dette med at vifta ikke starter her på forumet, så dette var det første jeg sjekket når jeg hørte pipingen, og jo, der stod vifta dønn fast. Skrudde av maskinen, og på igjen.. fortsatt stod den.. så tok jeg og snurret den rundt for hånd litt, og da startet den ved boot..

 

Er det bare å sende det i retur med engang?

Lenke til kommentar
Et supert kort til en genial pris. Vifta på mitt første slutta og funke, men det jeg fikk i bytte har jeg ikke hatt problemer med.

Hvor lenge siden var det du hadde det kortet hvor vifta stoppa? Har samme problem, sendte inn kortet til Komplett igår.. Tok det lang tid før du fikk nytt? Du Fikk samme PowerColor-kort??

 

Kan være et tidlig parti av disse kortene med dårlig vifte?? :shrug:

Er vel snart to måneder siden. Jeg kjøpte det faktisk ikke hos komplett, men hos DATAKJEDEN i Møllergata i Oslo. De tok bare to hundre mer for det, og med porto så ble det nesten samme pris som hos komplett. Nei, jeg fikk et helt nytt kort hos datakjeden., vet ikke hva de gjorde med mitt forrige.

Virker som vifta har stoppet på flere av forumets brukere sine POWERCOLOR kort. Merkelig, men de tre siste skjerm kortene jeg har hatt, har jeg måttet bytte engang før jeg har fått et kort som funker som det skal. Et fra sapphire, et fra club3d og nå et fra POWERCOLOR. Så det er ikke bare POWERCOLOR som lager defekte kort innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...