Toffypops Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 jeg har dette grafikk kortet. Noen her som vet hva dette KAN yte?.. for tiden kjører jeg minne/core på 280/280........men det virker lite...i forrhold til hva jeg ser andre setter opp minne og core på på webben... default er vel noe slik som 270/275 eller no..... Hva er disse bios-oppgraderingene godt for?....kan jeg gjøre min om til en PRO?....har standard kopper-kjøler... Noen andre som har overklokka disse kortene med standard kjøler? har ellers en XP2600 333mhz, Asus7v8x hovedkort, og Corsair DDR2700 512MB 333mhz minne... - Alle tips godtas med 1000-takk.... Jeg vil ha dette kortet til å yte hva det er GODT for...
newsflash Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Kjører mitt på 360/315 med standard kjøling. Om du flasher (oppdaterer bios drivere) kortet til pro så kan du klokke minnet bedre. Edit: er ikke lett når man er trøtt
simes Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Kjører mitt på 360/315 med standard klokking. Regner med at du mente kjøling.. Merkelig i grunn. Mitt kunne jeg bare kjøre på 320/320 ca. Da jeg fikk vannkjøling steg dette til 395/320.. Lurer på hva jeg kan kjøre da jeg får montert på peltieret jeg..
alex100 Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Er det slik at du får artifacts når du f.eks kjører 3dmark03 hvis du klokekr høyere?
Toffypops Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Ja... Begynner å få artifacts og glitches i grafikken ved 285 på både minnet og core... Okay Så hvordan oppgraderer jeg BIOS?..... ....på et GFX-kort? Vet åssen jeg gjør på et hovedkort.......men ikke på et GFX-kort...
Toffypops Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 btw ALEX...er det DEG på det bildet?....
alex100 Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 btw ALEX...er det DEG på det bildet?.... ehhhh....... NEI. Hun heter Natalie Imbruglia, og mitt navn er alexander forresten. Tror jeg legger mitt navn i siggen jeg, så ingen andre tror noe feil her...
alex100 Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Ja...Begynner å få artifacts og glitches i grafikken ved 285 på både minnet og core... Okay Så hvordan oppgraderer jeg BIOS?..... ....på et GFX-kort? Vet åssen jeg gjør på et hovedkort.......men ikke på et GFX-kort... Når du får artifacts på en så liten hastighet, så mangler du nok kjøling. Hvis du ikke har kabinettvifter, eller har en varm kabinettemp så er det nok det som stopper deg. Skaff deg bedre kjøling hvis du skal klokke lengre. Hvorfor skal du oppgradere biosen på et GFX-kort? Har ikke du 9700np?
Toffypops Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Takk for tilbakemeldingene..har vært en stund siden jeg leste dette forumet.. Kjøling? Bruker den standard vifta som stod på Hercules kortet jeg.....den skulle vist være bra... Lufta som kommer ut av kabinettet mitt holder mellom 10-15-20 grader... Har 2 80mm vifter som suger ut bak + vifte på strømforsyning som er 80mm har en 80mm som suger inn luft i fronten nede... Men....kan nok være lufting...alle slotz er fulle og jeg bruker flatkabel.....har et gammelt HQ08 FULLTOWER kabinet med masse stæsj i seg...... Jeg har litt lyst på et Chieftech kabinett, men liker ikke den dør-patenten.... ja..jeg vet de har uten dør også...men de er stygge.. Cpu holder .......ca....38-45 grader.......med en 7200rpm vifte (går i 7300rpm ).. Har jeg oppe sidedekselet kjenner du trykkluften fra CPU-vifta nesten 1,5 meter unna.. Eller...noen andre som har no å anbefale?.....vil bare ha FULLTOWER når jeg kjøper nytt...liker god plass......(Lian-Li er STYGGE!! så ingen forslag på Lian-Li) Mvh Bårdy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå