Gå til innhold

Hjelp til bygging av første PC?


Anbefalte innlegg

 

 

hvorfor så stort kabinett til det der?

er det så stort?

er derfor jeg vil ha anbefalinger ^^

er mest pågrunn av tilbud på komplett og alle som har anbefalt :D

 

 

. også ville jeg valgt et modular psu for å slippe mange unødvendige kabler liggende i kabinettet :)

 

Hva mener du egentlig med PSU?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvis du kan strekke deg til GTX 970 så vil jeg anbefale det (spesielt siden du får samme oppsett men med 970 til samme pris.. Altså mer ytelse til samme penge!).

 

Men du skal kanskje handle på krita? :p

kunne du ha linket det her*? :D

 

Fungerer ikke lenken min i post#4 ?

 

ikke hos meg værtfall :/

Lenke til kommentar

Dropp den ekstra termiske pasta'n. Den trenger du ikke, det følger med CM'n.

 

Og til den prisen har jeg flere andre PSU på listen, som alle er foran den der...

 

Ja ok, den er nå tatt bort. Hadde du giddet å linke den/disse PSUene?

 

Og har ett kanskje dumt spørsmål, jeg har lyst på CD ROM, men ser noen heter Dvd; Burner/reader/writer...er det noen forskjell på disse? Trenger bare en til å innstallere spill siden netter ikke akkurat er det beste.

Lenke til kommentar

 

 

Dropp den ekstra termiske pasta'n. Den trenger du ikke, det følger med CM'n.

 

Og til den prisen har jeg flere andre PSU på listen, som alle er foran den der...

 

Ja ok, den er nå tatt bort. Hadde du giddet å linke den/disse PSUene?

 

Og har ett kanskje dumt spørsmål, jeg har lyst på CD ROM, men ser noen heter Dvd; Burner/reader/writer...er det noen forskjell på disse? Trenger bare en til å innstallere spill siden netter ikke akkurat er det beste.

Det du sier, også kalt dvd rw, er CD ROM
Lenke til kommentar

vist du kunne linket fra komplett hadde det vært til stor hjelp :D er så mye som heter det samme :D

Her finner du alle butikkene:

 

MX100 - prisjakt.no

 

Jeg handler veldig sjeldent fra Komplett fordi det er dyrt der og noen ganger litt begrenset sortement. NetOnNet, Supersmart, CDON, Dustin Home, Multicom, MPX funker. PS.no var bra før, men jeg har ikke kjennskap til de nå. Proshop vet jeg har mange kunder som ikke har hatt problemer, men også negative tilbakemeldinger. Om det er uflaks, eller om Proshop er vanskelig på retur/service vet jeg ikke. Jeg har ikke handlet hos dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...