Gå til innhold

ATI Radeon 9600XT?


~Dj.Diablo~

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe et ATI Radeon 9600XT. Men det jeg lurer på er hvilket merke, jeg liker Sapphire sine kort godt men ser også at Powercollor har to versjoner, både vanlig og et som heter bravo, hva er forskjellen på disse?

 

Jeg ser også at på komplett kommer ikke sapphire kortet inn før 31/12-03, skulle hatt meg et før jul, så burde jeg da satse på powercollor sitt vanlige eller Bravo utgaven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Powercolor er kjent for å lansere kort med treg RAM. 9600 Pro EZ er et eksempel på dette, så hvis du vil kjøpe Powercolor så bør du være sikker på at kortene følger spesifikasjonen før du kjøper. Sånn ellers ville kjøpt det billigste kortet. Prisdguiden viser at du kan få kortet ned i 1500-1600 kroner.

 

Til 2000 kroner så tror jeg et Radeon 9800SE ville vært et bedre kjøp. Bare pass på å få et med 256-bits minnebuss.

Lenke til kommentar
Powercolor er kjent for å lansere kort med treg RAM. 9600 Pro EZ er et eksempel på dette, så hvis du vil kjøpe Powercolor så bør du være sikker på at kortene følger spesifikasjonen før du kjøper. Sånn ellers ville kjøpt det billigste kortet. Prisdguiden viser at du kan få kortet ned i 1500-1600 kroner.

 

Til 2000 kroner så tror jeg et Radeon 9800SE ville vært et bedre kjøp. Bare pass på å få et med 256-bits minnebuss.

 

 

9800SE med 256-bits minnebus? Hvor finner man det og hvilket kort har det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...