lysbryter Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jeg fjerna alt som har med Nvidias skjermkortdrivere å gjøre, for å installere en ny driver. (Jeg brukte Driver Cleaner og et par andre verktøy, så jeg er sikker på at driveren er helt borte). Når jeg nå skal installere ForceWare-driverne igjen, så får jeg feilbeskjeden "enheten er ikke riktig konfigurert". Kortet blir funnet, men driveren vil altså ikke installeres. Jeg har forsøkt med eldre drivere også, men med samme resultat. Kortet er et Gainward GF3Ti200. Noen andre som har opplevd noe liknende? Jeg vil nødig installere Windows på nytt bare på grunn av dette...
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jepp ! Har vært bort i det samme flere ganger.... Har du slettet nvidia mappen i C: ?
lysbryter Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Ja, jeg har sletta alt - både synlig og tilsynelatende usynlig - som er blitt lagt igjen av nvidia-driverne. Windows nekter plent å installere ny skjermkortdriver...
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Husk at alle antivirusprog. må disables før installering....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå