Gå til innhold

Battlefield Hardline Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne jo kanskje ha starta med å skrive hva DU syntes om spillet?:=)

Haha, begynte på det. Men det er sp mye! :p

 

Velvel, får skrive litt kort da:

Jeg har alltid vært en battlefield fan, og gledet meg masse til betaen. For det første vil jeg si at det har blitt et mye bedre spill en det var. Det har blitt endret og fikset mye siden første åpene betaen og sist jeg spillte det på spillexpo, men det har jo fortsatt noen irriterende feil som "usynelige vegger". Jeg syntes betaen var kjempemorsom med litt mer action, litt lettere å dø etc :p Gamemodene likte jeg godt, spillte mest heist i starten, men gikk litt mer over til CQL og litt Hotwire senere. I hotwire gikk det for unna og man døde fort av folk som satt inni busker med c4 på veien og ventet på et offer.. De gamemodene jeg gleder meg mest til var ikke i betaen da, jeg gleder meg nemlig veldig mye til å prøve ute hostage. Når det kommer til våpenene syntes jeg at politiet hadde for mange av de bra våpenene i starten, men etter en patch igår kom m416 til tjuvene ;) Når man flyr rundt i helikopeter er det noen ting som er litt for OP syntes jeg (som kan skyte deg ned) Stinger og .338 rounds til sniper, Disse kulene kan skyte deg ned på 3 skudd.. Og Stinger skyter deg ned på ett..

Men alt i alt nøt jeg betaen og spillte den litt for mye sannsyneligvis (Ranka opp til 64)

Lenke til kommentar

Haha var redd for at det var en annen sniper-montage, morro å se andre spillere sin spillestil. Enig at det var morsomt med mer action, etter den nye patchen føler jeg at Visceral dreit litt på leggen. Da TTK altså Time To Kill ble redusert, med våpen nerf. Skjønner at de ville nerfa, COP våpna, da de gjorde mye skade og hadde lite rekyl, men de kunne jo tross alt bare slengt på mer rekyl, og satt ned treffsikkerhet litt ned. Utrolig frustrerende å måtte bruke store deler av skudda i magasinet på ta ned en kar og så dukker det opp to til og du har ikke sjans i havet å ta dem fordi du akkurat pepret første kar med over halve magasinet. Angående helien, så det er rart at de ikke lagd en egen hitbox til flyet hvor man har svakepunkter osv.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte betaen alt for lite til å komme borti tekniske ting som dere snakker om, men veldig gode poeng. Likte forsåvidt at TTK var ganske lav, men enig i at våpna heller burde bli vanskeligere å kontrollere. Det hadde gjort det enda mer rewarding for de som faktisk la ned masse tid i å bli lære seg og bli god i spillet. Enig med Heli-hitbox også! Tankser osv har jo dette..

For å summere opp mitt eget inntrykk:

Masse gøy med betaen. Desto viktigere å lære seg mapsa når man kan bruke ziplines og grappeling hooks til å komme seg hvor enn man kunne tenke seg. Kanskje det var derfor jeg følte det noen ganger ble litt kaotisk og mange folk på serverne. 64 spillere føltes veldig mye ut til tider. Kanskje min største bekymring er fysikken på bilene som er minimalt forbedret fra tidligere Battlefield-spill. Jeg syns fortsatt det føles ut som at man ikke har helt kontakt med bakken og at man til dels flyter bortover. Motorsyklene skulle man tro at kunne brukes offroad, over hauger, bakker osv, men de knaker og skriker, humper og spretter.. Føles ikke bra ut spør du meg.

Men igjen, veldig gøy og casual feel på hele spillet. Håper det blir et bra og mer polert spill enn de foregående!

Lenke til kommentar

Er det ikke domination mode i hardline? Er det noen game modes som appellerer til meg som ikke liker store maps og kjøretøy?

Kommer en Close Quarters mode(ikke det eksakte navnet), ganske likt Rainbow Six Siege om jeg ikke har tolket det feil, hver sin side har 5 man, en V.I.P, et lag skal vokte og andre skal få personen ut, ingen respawn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...