zaico Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jeg sliter med at spill hopper tilbake til desktoppen og lukker seg selv, dette skjer som regel når jeg har spilt 1times tid eller mer. Feil på kortet? Dårlig kjøling? systemtempen er mellom 30-35 grader. Sinnsykt irriterende, trudde jeg var kvitt problemet etter jeg satt ned agp hastigheten, men det var jeg ikke.
zaico Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Bruker du cataclyst 3.7? jepp, prøvd 3.8 også. Ble bare verre da. Men nå har jeg lånt en kompis sitt r9800pro og har samme problemet. Forslag? Som dere ser er maskina overklokket, men klarer en time med prime95 torture.
E.O.L Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 har same problemet men er ikkje sikker på at det er skjermkortet har nokon hatt same problemet??
LoS Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Hvis du har hatt agp bussen overklokket, (noe det virker som) så kan det jo være hovedkortet som er gåent.
zaico Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Hvis du har hatt agp bussen overklokket, (noe det virker som) så kan det jo være hovedkortet som er gåent. Nope agp porten har aldri vært overklokket, mitt nforce 2 støtter agp 8x *grin* Men kan det hjelpe å øke agp voltage i bios?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå