Gå til innhold

ny gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har hatt en laptop som nå har blitt ødelagt. etter som jeg brukte pcen bare til å spille har jeg tenkt å kjøpe meg en stasjonær pc. Jeg vil helst ha en ferdigbygget pc. budsjettet ligger på ca 10000 kr. har sett litt på disse

 

http://www.multicom.no/Multicom-Tyrion-i519-Gaming-PC-Intel-Core-i5-4460e-8GBe-1TB-Harddiske-DVDRWe-GeForce-GTX-960-2GBe-600We-Uten-operativsystem/cat-p/c100583/p10630842

 

http://www.multicom.no/Multicom-Tywin-i815-Gaming-PC-Intel-Core-i5-4690e-8GBe-1TB-Harddiske-DVDRWe-GeForce-GTX-960-2GBe-600We-Uten-operativsystem/cat-p/c100583/p10630841

 

Men jeg er litt usikker på om disse er gode nok til battlefield, CSGO, League of Legends osv. Har dere noen anbefalinger etter som dette er min første stasjonære pc? Takker for alle svar :D (har sett litt på andre tråder men de nevner ingenting fra multicom)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil råde deg til å bygge selv, du kan fort spare en tusenlapp eller fem..

 

Legg merke til at disse er uten operativsystem også.

 

 

Her kan du se GTX 960 i 1080p på ultra settings. Som skrevet i videoen, ligger den gjennomsnittlig på 65 FPS. CS:GO og LoL er ikke krevende spill, så de skal du klare å kjøre meget bra.. Samme gjelder Battlefield 4.

 

Har du planer om å overclocke?

Lenke til kommentar

er litt usikker etter som jeg ikke vet om kjølingen er god nok.. men en annen ting, prosessoren som er inne i de pcene som jeg har sett på er disse gode eller burde jeg kjøpe en med intel core i7 eller oppgradere senere? jeg har en laptop med windows 8.1 jeg kan vel bare bruke lisens fra den kan jeg ikke?

Endret av Lfcfanew
Lenke til kommentar

Om du spytter inn en tusenlapp til så gå for 970. Jeg har det overklokket til 1543MHz om jeg husker korrekt. Det er ASUS Strix og kortet går aldri over 60c med viftene på 47% (under spilling av Battlefield 4/Hardline, ACUnity, Watch_Dogs osv). Jeg ligger på rundt 110 - 130 fps når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...