Gå til innhold

Ta opp bachelor-utdanning, etter 10 år.


andjoha

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet - burde egentlig kontakte uio for å få svar på dette, men kanskje noen her kjenner til hvordan systemet virker ..

 

Begynte på informatikk for ca. 10 år siden, gjorde meg ferdig med 4. semester, altså 2/3 av bachelor-studiet. Måtte så av diverse årsaker slutte.

 

Lurer på hvordan det nå vil være å begynne på igjen? Om det bare er å ta opp studiet fra der jeg sist hoppet av, eller om man må gå hele studiet på nytt?

 

Det er jo ganske mange år siden, men de fagene jeg har, er typisk mattefag, grunnleggene programmering-prinsipper etc. Områder der det vel ikke har vært så veldig mye endring de siste 10 årene.

 

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg vet - burde egentlig kontakte uio for å få svar på dette, men kanskje noen her kjenner til hvordan systemet virker ..

 

Begynte på informatikk for ca. 10 år siden, gjorde meg ferdig med 4. semester, altså 2/3 av bachelor-studiet. Måtte så av diverse årsaker slutte.

 

Lurer på hvordan det nå vil være å begynne på igjen? Om det bare er å ta opp studiet fra der jeg sist hoppet av, eller om man må gå hele studiet på nytt?

 

Det er jo ganske mange år siden, men de fagene jeg har, er typisk mattefag, grunnleggene programmering-prinsipper etc. Områder der det vel ikke har vært så veldig mye endring de siste 10 årene.

 

Setter pris på svar :)

 

Hør med skolen, det vanlige er jo at erfaring kan kompansere for en del fag, samt at du kan skippe fag hvis du har tatt "lignende" fag fra før, men dette er litt opp til skolen å bedømme.

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...