Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, skal på lan-party om noen få dager sammen med noen venner, men jeg bare lurte på noen ting.

 

Lanet kommer ikke til å være så stort, rundt 40 personer, tror jeg.

 

På utstyrslisten står det at vi må ha med oss headsett, fordi det kan bli veldig bråkete hvis alle har lydene sine på høytaler.

 

Jeg er litt redd angående hørselen min, og er redd for at jeg skal få tinnitus etter kvelden.

 

Noen som har noe erfaringer med lan, pleier det å spilles av høy musikk på sånne lan, eller er det ganske stille?

 

Lanet varer i 24 timer, by the way

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker for meg som personen skal TIL et LAN-party, ikke arrangere et.

 

Det spilles vel ofte litt musikk, men ofte er det kun ett anlegg som får lov til å spille - arrangøren sitt - av praktiske grunner.

 

Om det er for høyt, ville jeg kontaktet arrangøren, og også spurt om hvilke regler som gjelder for musikkanlegg.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med nettverk, switcher og båndbredde ? Jeg vet at det ikke er det du spørr om, men jeg lurer på om du har tenkt på det, siden du åpenbart ikke har arrangert tidligere.

Står heller ikke at han skal arrangere?

.........

 

Etter min erfaring, er det ikke sååå bråkete, men ta med øreptopper eller noe om du skulle syns det er det.. Dem tenker mer nok på at alle som har høytaler spiller egen lyd, så det kan bli vanskelig å høre din egen. Eventuelt at det blir slitsomt for hodet med så mye forskjellig lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...