Gå til innhold

Læreplass


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fullført 3 år med SSØ Allmenn, men fant nylig ut at jeg skulle heller gått IKT-Servicefag. Jeg har snakket med opplæringskontoret og de fortalte meg at jeg er kvalfisert til å søke på læreplasser, men at det kommer til å bli å vanskelig. Derfor lurer jeg på om det er noen tips dere kunne delt med meg slik at jeg kan få meg lett læreplass? Hadde også vært flott om noen av dere hadde lyst til å dele kontaktinfo over læreplasser med meg. Ta gjerne kontakt på PM hvis du har noen kontaktinfo, som jeg kan kontakte. Jeg vil også nevne at jeg er villig til å flytte til en annen by om jeg skulle lande en læreplass der.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har fullført 3 år med SSØ Allmenn, men fant nylig ut at jeg skulle heller gått IKT-Servicefag. Jeg har snakket med opplæringskontoret og de fortalte meg at jeg er kvalfisert til å søke på læreplasser, men at det kommer til å bli å vanskelig. Derfor lurer jeg på om det er noen tips dere kunne delt med meg slik at jeg kan få meg lett læreplass? Hadde også vært flott om noen av dere hadde lyst til å dele kontaktinfo over læreplasser med meg. Ta gjerne kontakt på PM hvis du har noen kontaktinfo, som jeg kan kontakte. Jeg vil også nevne at jeg er villig til å flytte til en annen by om jeg skulle lande en læreplass der.

 

Takk!

 

http://www.oslofag.no/oslo/?B2=Klikk+her

 

Her er listen over alle godkjente lærebedrifter i alle fag i Oslo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

 

Har du fått jobb enda?

Mitt tips er å gå til en elektronikkbutikk med et Supportsenter.

Slike butikker har ofte behov for ekstra bemanning. Lærlinger er som gull, da de slipper å utbetale noe lønn med det første.

 

=)

Nei har ikke fått jobb enda, men jeg er positiv ettersom jeg har sendt en del søknader rundt. Jeg visste ikke at elktronikkbutikker tok inn lærlinger. Skal sjekke dette her ut. Setter pris på tipset :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...