Gå til innhold

K-van sin treningslogg


K-van

Anbefalte innlegg

Katastrofalt dårleg økt i dag. Første øvelse gjekk greit, tunge sett men alt i alt så gjekk det bra. Men trur eg tok ut for mykje. For både i decline benk og flies så kjentes det ut som all kraft lakk ut av skuldrene.

Så klarte ikkje å fullføre alle setta og måtte rett og slett gi opp.

Satser på at det var kun var ein dårleg dag.

 

Incline benk - 4x10 62,5 kg, 3x12 47,5 kg

Decline benk - 1x15, 1x12, 1x10 20 kg

Incline flies - 1x12, 1x10, 1x9 16 kg

Sidehev m/ez-stang - 4x10 32,5 kg

Franskpress - 2x10, 1x9 30 kg

Pushdown - 35 kg Dropsett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deload er definitivt nær. Eg tar ein vurdering om det blir deload etter neste onsdag, viss eg feiler igjen på dei samme vektene så blir det ei veke med treningsfri og deload.

Eg er spent på grepsøvelsen sjølv. Må sei eg er usikker på om 200 kg går opp i det heile tatt. Men får dra fram kalken og la det stå i når den tid kjem :)

Lenke til kommentar

Kan virke som gårsdagens dårlege økt kun var ein dårleg dag. Kroppen fungerte greit i dag. Klarte å gjennomføre alle setta i markløften og føltes greit ut. Tok litt lengre pause mellom dei 2 siste setta, så kan ha hjulpet litt.

Grepet er blitt betre sidan deloaden. Før eg tok deload, så tok eg 145 3x5. Men no klarer eg 5x5

 

Markløft - 5x5 145 kg

Chins - 3x8 KV

Ro m/bryststøtte - 4x15 75 kg

Facepulls - 3x12 10 kg

Bicepscurl - 4x12 27,5 kg

Beinpress - 1x20, 1x10 160 kg

Lenke til kommentar

På torsdag så var det tid for ei lita treningsøkt. Og ja, eg hadde på meg treningskle, og var i treningsrommmet. Men det som skjedde der, kan ikkje kallast for trening. Kroppen var tom for energi og det blei med at eg fokuserte på uttøying og kontroll av teknikk på knebøy og frontbøy.

 

Dagens økt var så som så den og. Kroppen føltes sliten ut og skuldrene mangla kraft. Så er nok nærme ein deload.

 

Benkpress - 5x5 92,5 kg

Pendlay row - 4x8 77,5 kg

Militærpress - 2x5, 1x4 55 kg

Pullups - 6x5 KV

Smal benk - 3x8 65 kg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...