Gå til innhold

K-van sin treningslogg


K-van

Anbefalte innlegg

Takk for det :)
Tilhøyrer sjeldenheita at eg faktisk kutter ut ei trening. Men har vore tilfeller der eg har vore litt småsjuk og begynt på oppvarminga og kjent at det ikkje kom til å gå.

Men den følelsen etter å ha fullført ei god treningsøkt er fantastisk, og er vel verdt det. Uansett korleis humøret eller lysten var i forkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens økt var grei. Litt tungt å få i gang kroppen på benkpressen. Men så er ikkje eg særleg glad i smith-maskin i det heile tatt. Dessverre einaste plassen å trene skråbenk :( Kjipt at jobben gjekk til innkjøp av smith-maskin istaden for eit skikkeleg powerrack, men lite å gjere med det no.

 

Incline benk - 3x12 55 kg 2x10 40 kg

Decline benk (manual) - 3x12 20 kg

Incline flies - 3x15 14 kg

Sidehev (ez-stang) - 4x12 25 kg

Franskpress (ez-stang) - 3x12 22,5 kg

Pushdown - 30 kg dropsett

Lenke til kommentar

Markløften var bra i dag, grepet føltes betre ut enn på lenge. Men chins var tungt som fy. Alt i alt ei grei gjennomført økt.

Merker at eg ikkje heilt har kontroll over kor mykje kcal eg får i meg når eg har fri. Så må skjerpe meg der.

 

Markløft - 5x5 130 kg

Chins - 3x8 KV

Roing m/bryststøtte - 4x15 60 kg

Facepulls - 3x15 10 kg

Bicepscurl - 3x12 22,5 kg

Beinpress - 1x20 120 kg

Lenke til kommentar

Kjapp liten core-økt før jobb. Militærpressen begynner å bli tung, så får ta ein vurdering på korleis eg skal gjere det framover.

Kjenner at chins er betydeleg tyngre for meg enn pullups.

 

Militærpress - 3x10 40 kg

Pullups - 3x5 +10kg 1x4 +10kg

Rollout i slynge - 3x8

Skråbenk m/manual - 4x10 18 kg

Sideplanke og planke.

Lenke til kommentar

På grunn av somling og feilberekning av tid, så blei dagens økt litt meir intenst enn den burde. Litt korte pauser i mellom sett og øvelser blei det, men var ei bra økt når eg først fekk kroppen i gang.

Benken var tung i dag, kjente det allereie under oppvarmingssetta at dette ikkje var ein bra dag på benken.

Men pendlayrow og militærpressen kjentes bra ut. Så var det ein liten nedtur på pullups, men det kan vere pga eg måtte skynde meg for å rekke jobb.

 

Benk - 5x5 85 kg

Pendlay row - 4x8 70 kg

Militærpress - 4x6 47,5 kg

Pullups - 1x8, 1x7, 1x6

Smal benk - 3x8 60 kg

 

Bonus: legger ved eit lite youtubeklipp som motivasjon til knebøyen i morgen.

 

Lenke til kommentar

Kjenner at eg syter litt med å gå på trening når eg veit det er beindag. Det er tungt og vondt å trene bein, men skal ikkje ha noken chickenlegs her. Så er berre å bite tenna saman og køyre på med knebøyen.

 

Knebøy - 5x5 105 kg

Strak mark - 3x8 82,5 kg

Bakover utfall - 3x6 47,5 kg

Hipthrust - 3x8 70 kg

Rollouts - 3x8

 

Edit - Vekta viste 84,9 kg i dag tidleg. Så den går ihvertfall rett veg :)

Endret av K-van
Lenke til kommentar

Ei grei gjennomført økt før jobb. Kroppen kjentes bra ut, men litt tung å få i gang.

 

Incline benk - 3x12 57,5 kg, 2x10 45 kg

Decline benk - 3x12 20 kg

Incline flies - 3x15 14 kg

Sidehev (ez-stang) - 4x12 27,5 kg

Franskpress (ez-stang) - 4x10 25 kg

Pushdown - 35 kg Dropset

Lenke til kommentar

Det blir spennande å sjå kor godt grepet er i markløften framover. Kjennes bra ut heilt til dei siste repetisjonane på siste setta. Då begynner stanga å gli litt ut av fingrane.

Resten av øvelsane er bygge/støtte øvelser, så har ikkje så mykje betydning for min del å auke mellom kvar økt.

 

Markløft - 5x5 135 kg

Chins - 3x8 KV

Roing m/bryststøtte - 4x15 65 kg

Facepulls - 3x15 10 kg

Bicepscurl - 4x10 25 kg

Beinpress - 1x20 140 kg

Lenke til kommentar

Ei grei gjennomført økt. Eg føler at det mangler eit lite overskot for å få skikkeleg trøkk i treninga, men det går framover og treninga begynner å gi resultater på kroppen :) Så må sei meg fornøgd.

 

Benk - 5x5 87,5 kg, 2x10 72,5 kg

Pendlay row - 4x8 72,5 kg

Militærpress - 3x6, 1x5 50 kg

Pullups - 5x5 KV

Smal benk - 3x8 60 kg

Lenke til kommentar

Gjekk bort på trening med lite motivasjon og hovudverk. Men fast bestemt på å gjennomføre treninga. Litt dunking i hovudet og slapp oppvarming, før det løsna etterkvart og det til slutt var ei god økt.

Kom tilbake frå treninga med ei god følelse og ingen hovudverk.. WIN! :D

 

Knebøy - 5x5 110 kg

Strak mark - 4x8 85 kg

Bakover utfall - 3x6 50 kg

Hipthrust - 3x8 72,5 kg

Rollouts - 3x8

 

Bonus:

Pullups - 3x5 +10kg

Lenke til kommentar

Dagane går fort, og nok ein treningsdag. Sjølv om eg er litt uggen i halsen, så er det god trøkk i kroppen på trening.

Så blei eit par ekstra sett her og der som følge av dette. Og ser fram til markløften i morgen, og håper at kroppen er like villig då.

 

Incline benk - 5x10 60 kg, 3x12 45 kg

Decline benk - 3x15 20 kg

Incline flies - 1x15 14 kg, 2x15 16 kg

Sidehev m/ez-stang - 4x10 30 kg

Franskpress - 4x12 27,5 kg

Pushdown - 35 kg Dropsett

Lenke til kommentar

Då var markløften unnagjort, og fasiten er at grepet er blitt betre. Det holdt greit gjennom alle 5 setta, sjølv om det var litt svakheitsteikn på dei siste repetisjonane.

Alt i alt så var det ei bra økt. Den blei feira med ein 400 grams hamburger :)

 

Markløft - 5x5 140 kg

Chins - 3x8 KV

Roing m/bryststøtte - 4x15 70 kg

Facepulls - 3x15 10 kg

Bicepscurl - 3x15 27,5 kg

Beinpress - 1x20 140 kg

Lenke til kommentar

Gløymt å logge gårsdagens økt.

Var ei grei økt, god fokus under benkpressen :) Fornøgd med å klare militærpressen.

 

Benk - 5x5 90 kg

Pendlay row - 4x8 75 kg

Militærpress - 3x6, 1x3 52,5 kg

Pullups - 1x5 KV, 2x5 +10kg, 2x5 KV

Smal benk - 3x8 62,5 kg

Lenke til kommentar

Har vore inne på tanken å legge inn litt grepstrening. Men har ikkje gjort noke meir med det endå.

Kanskje legge det inn på søndag og torsdag, slik at eg har ein fridag før neste trening.

 

Er det nok med 1x30 sek?

En dag i uka , for eks en dag uten markløft.

30 sek og øk vektene når man klarer lenger.

 

Jeg legger den oppå noe så jeg kun må løfte den 5 cm ca.

Ingen krise om man må løfte 10-15 heller, men teoretisk sett skal vekta bli 2-3 ganger hva man klarer i marken.

Jeg kommer liksom ikke over 330kg i 30 sek, men det er jo ingen krise for treningssettene i mark ender somregel opp på 2xx.

Lenke til kommentar

 

Har vore inne på tanken å legge inn litt grepstrening. Men har ikkje gjort noke meir med det endå.

Kanskje legge det inn på søndag og torsdag, slik at eg har ein fridag før neste trening.

 

Er det nok med 1x30 sek?

En dag i uka , for eks en dag uten markløft.

30 sek og øk vektene når man klarer lenger.

 

Jeg legger den oppå noe så jeg kun må løfte den 5 cm ca.

Ingen krise om man må løfte 10-15 heller, men teoretisk sett skal vekta bli 2-3 ganger hva man klarer i marken.

Jeg kommer liksom ikke over 330kg i 30 sek, men det er jo ingen krise for treningssettene i mark ender somregel opp på 2xx.

 

 

Takk for svar :)

Tenker at eg legger det inn på søndag. Sidan då kan eg bruke sikkerheitsstøttene på knebøystativet som avløftspunkt.

Begynne med 200 kg og sjå kor lenge det går.

Lenke til kommentar

Gårsdagens økt var tungt og litt dårleg fokus under knebøyen. Men alle setta blei gjennomført, så blir spennande å sjå korleis det går neste helg.

 

Knebøy - 5x5 115 kg

Strakmark - 4x8 87,5 kg

Bakover utfall - 3x6 52,5 kg

Hipthrust - 3x8 75 kg

Rollouts - 3x8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...