Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Får plutselig ikke til å skrive @ eller andre symboler. Noen løsninger? Kjører Windows 8. Endret 21. januar 2015 av AngryPork
Djn Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Prøv å trykke noen ganger på shift, alt og ctrl før du prøver igjen; det hender de henger seg opp. Har du fortsatt norsk tastatur-layout, eller har den mystisk skiftet til amerikansk? (Jeg ser det er norske bokstaver i posten, men det kan jo hende du skrev den på mobilen eller noe.) Endret 21. januar 2015 av Djn
Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Har norsk layout. Touch tastaturet vil heller ikke skrive @
Max_Drunk Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Skrevet 21. januar 2015 Touch tastaturet virker plutselig igjen men ikke det vanlige tastaturet
Max_Drunk Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Skrevet 7. februar 2015 (endret) Da fant jeg endelig ut av det. Så jeg deler løsningen med de som får samme problem i fremtiden. Det er så enkelt som at det er et program eller prosess som lager krøll. Så man må åpne task manager og drepe ett og ett program/prosess og teste om det virker. I mitt tilfelle var det et program som heter Clownfish som kludret det til. Endret 7. februar 2015 av AngryPork
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå