Gå til innhold

Ute etter program og pack til sommeren.


trening

Anbefalte innlegg

Hei. Gutt 15 år her som nylig har starta på treningstudio.

Jeg har litt for mye magefett for at noe muskler ikke synes. Jeg trener opp til 3 ganger i uken, med fotball men nå senter de dagene det ikke er fotball.

Jeg har skiftet kosthold, og begynt å spise sunt, og er heller ikke (feit) men har litt for mye fett.

Noen som kan sende et program? Og forklare om jeg bør få bort fettet eller begynne å bygge med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min mening er du for ung til å tenke på cutting. Hvis du trener 2-3 ganger i uka, og spiser rikelig med mat, så kommer du til å få drømmekroppen din uten å tenke på det engang.

 

Cutting er en prosess der man begrenser veldig kaloriinntaket sitt, i et forsøk på å gå ned i vekt. Du er ikke ferdig vokst enda, som betyr at det er for tidlig å tenke på å gå ned i vekt. (Gjør en antakelse her om at du ikke er over 100kg. Hvis du er over 100kg burde jeg få redigere svaret mitt ;))

 

Du vil uansett komme til å gå opp i vekt i noen år til. Men ved hjelp av trening sørger du for at musklene får størsteparten av veksten. Er du flink med å holde snopen til helga i tillegg, så kan jeg garantere deg at du får de resultatene du vil ha.

Endret av Aleks855
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...