Gå til innhold

Hvordan koble USB 2.0-minnepenn til en Playstation 4?


Anbefalte innlegg

I natt prøvde jeg å se på en film jeg lastet ned fra internett, jeg overførte den fra PC-en til en USB 2.0-minnepenn, deretter hadde jeg tenkt til å overføre den til min Playstation 4. Men et ukjent problem dukket opp, lagringsmediet ville ikke vise seg på min Playstation 4. På Playstation 3 kommer den opp med en gang. Minnepennen er formatert som FAT32, noe som skal virke på Playstation 4. Er det noen som vet bedre, som kanskje kan gi meg en forklaring på hvordan jeg kan klare å finne min minnepenn på spillestasjonen og se på selve filmen? (Filmen er; Dawn of the Planet of the Apes!)

 

I samme slengen spør jeg også om mobilen kan koble seg til spillestasjonen gjennom bluetooth og eventuelt hvordan man gjør det?

Endret av Den hjelpesløse mannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er masse multimedia funksjonalitet som vi hadde på PS3 som er helt fraværende på PS4 (enn så lenge). PS4 spiller ikke CD'er en gang.

 

Man kan installere Plex på PS4 og en plexmediaserver på en PC og streame filmene sine, men enn så lenge så krever det et PlexPass til 4.99$ i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...