Gå til innhold

Windows 10 + Xbox One + PC spill event fra Microsoft


kaieivindm

Anbefalte innlegg

Bare en påminnelse om Microsoft sin Windows 10 event. Den 21. januar 2015.

Vi vet den inneholder en del Xbox One nyheter + PC spilling nyheter.

 

http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/01/14/live-webcast-details-for-our-windows-10-media-briefing-next-week/

 

Selve webcasten som sender live er her: http://www.microsoft.com/windows10story

 

Håper vi får se litt om DX12, Xbox One fremtidsplaner + PC spilling planer.

Mye rykter ute å går, men får se hva fakta blir!

Endret av kaieivindm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir gøy! Flaut å si det, men jeg byttet faktisk jobbvakt for å se showet. :blush:

*Mine innlegg*

 

Jeg tror og det blir veldig bra! Gleder meg til å se hva de har pønsket ut for noe lurt å presentere, hvertfall for Phil Spencer sin side.

 

Også blir det alltid bra med mer nyheter om Windows 10.

 

Jeg har et håp om at de ser på et slags steam opplegg, men for PC + Xbox plattformer. Hadde vært en drøm!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ikke for å dra det over på en Windows 10-diskusjon, så blir det veldig kjekt med ny info og ny betaversjon. Har kjørt det på den stasjonære siden det ble tilgjengelig, og skal ha det på Surfacen når den nye versjonen kommer nå til uka. :)

 

Ellers blir det spennende å se hva de skal snakke om med tanke på spill og Xbox. De har jo klart å holde veldig tett om det. Ingenting som har lekket, av hva jeg har fått med meg. Det er for så vidt sånn det skal være også.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi får litt info om fremtiden til operativsystemet til Xbox One. UI, nye funksjoner, integrasjon med Win10 og så videre. Nå høres det ut som om at 360 avatarene er på vei tilbake også. Kanskje vi får høre noe om det snart?

Spillmessig tror jeg ikke at vi får høre så mange nyheter. Det er jo en Windows 10 event, ikke en Games for Windows 10 event. Kanskje noe slikt:
-Lift London's uannonserte spill.
-PC-versjoner av 1-2 XBO-spill
-Litt snakk om allerede annonserte spill (Ori, SoD, Spartan Strike)
-En liste over tredjepartsspill til Win10

Det hadde vært kult om de annonserte et nytt AAA spill til PC. Jeg spiller ikke så mye på PC selv, men jeg synes det er litt flaut at et selskap som Microsoft ikke lager flere spill til PC. Spesielt når de eier rettighetene til serier som Age of Empires, Rise of Nations, Age of Mythology og Motorcross/Midtown Madness. Mtp oppblomstringen av sci-fi spill med romutforskning hadde det kanskje vært verdt å ta en titt på Freelancer også.

Jeg håper faktisk at vi får et nytt spill i Hexic-serien til XBO og W10. Etter å ha prøvd Threes til XBO har jeg lyst på flere spill som kan snappes som en app. :)


  • Liker 1
Lenke til kommentar

Age of XXX serien kan jo komme tilbake. Rimelig sikker jeg leste for noen uker siden at de søkte etter designere og utviklere til et RTS spill som skulle komme.

 

Men tviler vi hører noe om det før til slutten av året.

 

Håper og de viser (vist klar nok) noe om streaming til surface eller andre enheter fra Xbox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Annonseringen av Lift Londons første spill ble jo kansellert bare timer før den skulle holde sted, husker jeg. Kan fort være mulig at de viser frem noe på onsdag.

Phil Spencer nevner jo også mobil når han snakker om den kommende arrangementet.

 

Spent på samhandlingen mellom PC og Xbox One. Gjerne noe kryssplattformspill. Det er da nødt til å være noe mer enn en forbedret Smartglass-app.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Drøyt ti timer igjen nå. Det har versert svært lite rykter rundt hva Spencer skal snakke om.

Har folk noen tanker?

 

Kommer folk til å diskutere pressevisningen direkte her, eller? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, du sier noe. Kanskje den utenlandske pressen har hypet det opp for mye. Det har jo, som nevnt mang en gang, ikke vært noen lekkasjer. Det kan kanskje tyde på at det ikke er noe spesielt?

Jeg er uansett veldig spent. Og lever i håpet om at vi får noen virkelige gode overraskelser.

Lenke til kommentar

Kudo awakens...

Kudo Tsunoda @KudoTsunoda · 45m 45 minutes ago

Gonna be a great show today!! Check it out: http://aka.ms/jrhe5z You won't want to miss it. #Windows10 #BigYear

Det er Kudo's første tweet siden 2009. Kanskje vi får se noe spennende likevel?

Ny tweet fra Phil Spencer også:

Phil Spencer @XboxP3 21m21 minutes ago

Great to have Xbox/Gaming in a Windows event today. Make sure you stay watching until the end of show, cool stuff there. #Windows10

 

 



Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Oooh, meget interessant. :)

 

Godeste Paul Thurrot, kjent i Microsoft-verdenen, har laget et "scoreboard" en liste med ryktene for kveldens visning.

Spilldelen har:

 

Gaming (Xbox, PC, Windows Mobile)

  • Streaming gaming service
  • Unified, hybrid gaming
  • Roaming games
  • Xbox Live for iOS and Android

Så får vi se hvem vi kan krysse av for om et par timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...