Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes der menn som kan tenne på meg?


Anbefalte innlegg

Møtes å knulle:D? Skulle lett ha knulla deg jenta mi;)

 

Yikes. Ta sånt på PM, please.

 

Til trådstårter:

Jeg skal gi deg en liten hemmelighet, fra en lubben til en annen. For å friske opp selvtilliten litt har jeg jevnlige kvelder hvor jeg bare googler meg fram til bilder av småtjukke, digge damer. Og fy fader så mange det finnes, og fy fader så mange menn som tenner på den typen damer! Anbefales.  ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Litt voksen mann her. Slik jeg leser deg så stikker denne usikkerheten din ganske dybt. Det virker som du har noen virkelig tunge, indre demoner du må ta opp kampen med, deg selv.

 

Det er de færreste av oss som ser ut som fotomodeller. Selv de som er fotomodeller ser jo heller egentlig ikke ut i måneskinn uten sminke. Alt er jo photoshoppet, sminket, botoxet og "silikonisert". 

 

Det viktigste man må gjøre her i livet er å lære å elske seg selv. Hva er det du kan gjøre for at du skal ha det bedre og leve et lykkeligere liv. Er det noen ting du ikke tør å gjøre, har drømt om å gjøre? Start med deg selv om de små tingene. Kast deg ut i livet. Når du får kontroll på disse små tingene kommer også selvsikkerheten. 

 

Har du noen gode venner du kan prate med som du stoler på? Det er så jævelig viktig å elske seg selv opp i hverdagens mas og kjas. 

 

Som du ser i denne tråden så er det mange som tenner på deg. Det viktigste kvinner selv sier til menn er at de vil ha en selvsikker mann. En med personlighet som vet hva han vil og kan fortelle dette. Dette gjelder også andre veien. Det handler ikke om utseende men et skikkelig og godt menneske.

 

Dette høres sikkert skikkelig flåsete ut, men du er nødt til å lære å elske deg selv før du kan elske andre.



Anonymous poster hash: 0537d...19b
Lenke til kommentar

Du høres veldig ut som meg, kroppen altså. Store hengepupper, store lår og rumpe, men normalvektig. Arr på bena etter selvskadig også. Tro meg, det er kun selvbildet som gjør at du føler det slik. Mange menn vil tenne på deg, mange menn vil kunne elske deg. Man legger merke til småfeil ved seg selv hele tiden, men dette er ikke sånt som andre tenker på. 

Det er synd at nesten alt vi ser av nakenhet her i verden er litt for perfekt kropper i media. De fleste ser ikke slik ut. Strekkmerker, litt mye fett her og der, det er sånn mange av oss jenter ser ut, og jeg er sikker på at menn har sine egne komplekser (herregud, se på alle penisstørrelsetrådene)

Egentlig blir jo alt man svarer på slike tråder klisjéer, for det er sagt tusen ganger før, og likevel er det så utrolig vanskelig å ta inn over seg, og hvis man får én negativ kommentar, så er alle komplimentene glemt. 

Nyt kroppen din! Det er den du har. Jobb med den om du ønsker og får glede av det, men ikke gå rundt og tenkt at om du bare hadde vært et par kilo lettere, hatt litt fastere pupper og litt ferre arr, så hadde alt vært bra. Om bare flere menn hadde lyst til å ligge med deg, så ville du blitt mer lykkelig, virkelig? Finn glede i det du selv er glad i og la hele dette kjærlighet- og seksualitetsspillet skje som det skjer. 


(Og nå er jeg jente selv, men jeg vil satse ganske mye på at svaret til denne trådens tittel ALLTID vil være "definitivt")

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...