Gå til innhold

Erstatter til g930


Rostad

Anbefalte innlegg

Har hatt logitech g930 i over 2 år nå, men de må byttes ut da jeg har vært innom alle problemene du kan ha med dette headsettet.

Lader ikke sikkelig, kobler ut hele tiden, driver problemer osv.

 

Er på utkikk etter noe som er i samme klassen, men lyst på noe nytt så g35 er utelukket.

 

Har sett på astro a40, sennheiser pc360, qpad qh90 og hyperx cloud, så noe i den prisklassen er å foretrekke.

 

Har mest lyst på ett sennheiser, men de jeg har lyst på har ikke lærputer, som er ett must for min del.

 

Qpad qh90 virker fristende også, men redd de blir litt for mye lukket, så det må et rifleskudd til for at jeg skal ta høre noe utenfor. Samtidlig virker qh85 til å være for åpen for min smak.

 

G930 er perfekt for min del NÅR de funker, noe som er veldig sjelden de siste måndene.

 

Er åpen for andre forslag enn de jeg allerede har sett på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beyerdynamic dt770 pro uten tvil. Har også hatt g35(som har samme lyd som g930), og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte dt770 før!

Glem alle headsett under 1500kr, dt770 kjører over dem alle!

 

Musikkdetaljer og lyd er bare helt fantastisk, og ingame lyd er detaljert og ingen fotsteg går uhørt forbi. Kjøp dt770 hos komplett and get amazed! Du har 45dager åpent kjøp, så er bare å returnere om du ikke liker, men tro du meg, du kommer til å si woooow.

Velg dt770 80 ohm versjonen, og da bør du ta med en creative soundblaster x-fi hd for å drive den. Sykere lyd får du ikke uten å gå opp i 3-5000kr klassen!

Kjører dette oppsettet selv og alle andre headsett blir søppel i sammenligning.

 

Ikke gå i fella å kjøp "gamingheadsett", da det er overpriset humbug lyd i dem. Dt770 har ikke mic, men det kjøper du på biltema for 20kr, den er utrolig bra(tro det eller ei). Lyden til dt770 er ikke verdt å gå glipp av!

Jeg har hatt alle de store "gamingheadsettene" og ingen er i nærheten av samme lydkvalitet.

Du kan også vurdere Beyerdynamic mmx 300(kan kjøpes på cdon, og er det samme som dt770, bare med mic).

 

Kjøp å prøv, returner om du ikke er fornøyd, men det kan jeg garantere at du blir!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...