Gå til innhold

Den derre cpun som kommer etter xp..

Fallingwater

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok jeg er litt lat i dag.. må lese til matteprøve også så jeg orker ikke lete selv.

Når skal neste kjerne fra AMD lanseres? hva er nytt med den? Hva er sjansen for at en vil passe på mitt Abit kt7a rev 1.3?

takker og bukker for eventuelle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den kommer til våren,kanskje april,det nye med den er at den blir lagd på 0.13mikron slik at man overklokke den mer,den passer kanskje på ditt hk men ytelsen blir sikkert ræva.

Skrevet

Er ikke eneste forskjell fra XP til den nye saken at de går ned til 0.13micron? Det vil si at MHz for MHz er CPUene akkurat like raske. Det vil også si at dersom HKet støtter XP så skal det støtte den nye. HKet merker ingen forskjell om det er 0.18 eller 0.13 :smile:

Skrevet

Anders Leipsland er det ikke på tide du får en hobby :smile:

Det finns ett liv der ute, hehehehhe,

de biter ikke :smile:

ehe tror jeg :grin:

(ps: dette er en spøk :grin: )

[ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-21 19:47 ]

Skrevet
Quote:

On 2002-02-21 19:28, Anders Leipsland skrev:

Er ikke eneste forskjell fra XP til den nye saken at de går ned til 0.13micron? Det vil si at MHz for MHz er CPUene akkurat like raske. Det vil også si at dersom HKet støtter XP så skal det støtte den nye. HKet merker ingen forskjell om det er 0.18 eller 0.13 :smile:

korles blir det med volten på cpuen da? kommer ikke 0.13 til å bruke mindre volt en 0.18?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...