Gå til innhold

Hvilket bredbånd bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt bredbånd levert fra nextgentel. Per idag har jeg ikke noe nett i den samme boligen. Jeg har eksperimentert med å klare meg med mobilnett i noen år nå, men jeg merker at jeg savner å kunne spille i ny og ne.

 

Det som er viktig for meg er at det er billigst mulig og kan levere bra fart til at jeg kan spille div. onlinespill.

 

Når jeg sammenligner Telenor og nextgentel så er det telenor som er billigst med 4782,- i året mot nextgentel 4862,-

 

 

Er det noen andre leverandører jeg har glemt? Kommer ikke på flere.

 

Ellers annet jeg har glemt å ta hensyn til?

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Homenet, og det fungerer utmerket for meg. Kun vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og da har de vært behjelpelige. Tror nok problemene enkelte opplever i første rekke er knyttet til kvalitet på linjen og avstand til sentralen. Har ikke testet ut de nye hastighetene til Homenet enda, men tilbudet de har nå er i hvert fall klart billigere enn tilsvarende hastigheter fra Telenor og Next Gentel. Får forresten 8ms ping på speedtest.net, så linjen min er godt egnet til spilling. Men også dette dreier vel seg i større grad om linjelengde og linjekvalitet enn operatøren.

Endret av Walter_White
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...