Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal jeg spørre en jente på juleball


Anbefalte innlegg

Dude, det er ikke over ennå om hun fortsatt er singel. Noe av hemmeligheten
er å være god mot sin crush (personen du liker) selv om crushen ikke er det.
Om du for eksempel ser at hun er lei seg en dag, snakk med henne og alltid

vær der for henne og venninnene hennes. Men ikke overdriv, men vis at du
likevel bryr deg om henne. Når en jente virkelig føler seg sett av personen som

virkelig liker henne, da kan hun endre på svaret. Så fortsett med å være på
hennes side, da vil dere aldri bli uvenner. Og om hun ikke finner en annen gutt
å dra på juleballet med, ja da kan hun gå tilbake til deg? Og det er jo da selve
drømmen din blir oppfylt. Det er jo lenge til juleballet. It's not over before it's over.

Endret av Lefsehatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei fikk svar på mld, hun takket nei, jeg tar det forholdsvis ganske tonkt

Men takk for at dere har hjulpet meg, setter ganske stor pris for det, hadde aldri åpnet følelsene mine for hun uten dere, men hun vet nå ville følelser jeg har for henne

 

Kjipt. Jeg husker følelsen. Det må ha vært en pine å vente på den meldingen. Men slapp av. Hun var nok ikke den rette og det går bra igjen om 6 år.

Lenke til kommentar

Utrolig tøft gjort! ;) Bortsett fra nervøsiteten og griningen, så minner du meg litt (bare litt) om meg selv og det burde du ta som et stort kompliment!

 

En ekte gentleman smiler høflig til et "nei" og går stolt og rakrygget videre på sin vei.

 

Ikke alle tør å spørre ut en jente slik! Vær stolt av deg selv, unge mann! Det har du god grunn til. :)

Lenke til kommentar

Mandig gjort av deg, men bare et lite råd jeg har fått, som jeg alltid har i bakhodet: Når jeg begynner å tenke slik du har gjort, at hun er så sjukt viktig for meg osvosv. Da går det til helvete uansett. Så du kan egentlig bare spørre henne dritdirekte om hun joiner, fordi det vil uansett ikke gå noe bedre enn om du tenker ut en timeslang samtale for hvordan du skal få henne med på noe :)



Anonymous poster hash: 98d97...809
Lenke til kommentar

 

Mandig gjort av deg, men bare et lite råd jeg har fått, som jeg alltid har i bakhodet: Når jeg begynner å tenke slik du har gjort, at hun er så sjukt viktig for meg osvosv. Da går det til helvete uansett. Så du kan egentlig bare spørre henne dritdirekte om hun joiner, fordi det vil uansett ikke gå noe bedre enn om du tenker ut en timeslang samtale for hvordan du skal få henne med på noe :)

 

Anonymous poster hash: 98d97...809

 

Faktisk helt sant, dette. Selv om du er stappfull av hormoner og har et hav av følelser som du ikke kommer til å ha kontroll på før om mange år så er det ikke sunt å bygge opp en masse greier i hodet som ikke finnes. Det bare skaper forventninger som ikke har grunn i virkeligheten, gjør deg unødvendig nervøs og saboterer for deg. Nyt øyeblikket når det er der og prøv å gjøre fremtidige og nåværende forhold så bra som mulig for deg selv, men ikke heng deg opp i ting som ikke finnes ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...