Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å svare på når du ikke nevner noe hva du skal bruke den til. Vil foreslå at du ser på denne hvis du skal ha noe så lavt priset. Den har bare halvparten så mye RAM og harddiskplass som den du nevner, men det kan du oppgradere senere når den begynner å bli gammel (ganske vanskelig). Fordelen er at prosessoren er mye raskere, og den klarer du ikke oppgradere på noen av de to laptopene. Men den raskere prosessoren bruker også mer strøm så du kan få dårligere batteritid. En annen fordel er at du får matt skjerm på lenovoen.

 

Generelt vil jeg si at Aceren er ikke noe spesiellt godt kjøp. Det er en typisk billigmaskin der det har satt inn masse RAM og stor harddisk og skryter av hele fire kjerner slik at folk skal tro det er et godt kjøp. Men prosessoren er veldig treig, vesentlig treigere enn en tokjerne i3.

Lenke til kommentar

Her er den viktigste linken.

http://www.multicom.no/LENOVO-M30-70-13e3-HD-Matt-Intel-Core-i5-4210Ue-4GBe-500GBe-Intel-HD-Graphics-4400e-BT4e-Windows-8e1/cat-p/c/p7573269

 

Men til skolebruk synes jeg du skulle gå for en bedriftsmaskin som er laget for å jobbe på. Da får du bedre tastatur og en kvalitet som gjør at du kan stole på laptopen. Det siste er jo spesiellt viktig om du skal bruke egen PC på eksamen.

Lenke til kommentar

Den pc'n tror jeg ikke jeg ville tatt på med ildtang engang... Bedriten skjerm med 1366x768-oppløsning og en prosessor som nesten er slappere enn hva man finner i en moderne mobil...

3-cellers batteri med 3200 mAh kapasitet...? Det er jo like mye i LG G3...

Tror jeg ville spart pengene, for tror du kommer til å få mest glede av pappesken den kommer i.

Jeg kommenterte Acer-pc'n forresten.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...