Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg sånn at jeg holdt på med en i sommer. Traff han første gang på en 17-maifest der han kjørte meg hjem, og jeg ble veldig forelska, og det ble veninna mi også. Vi hadde ikke mer kontakt før en veninne fikk han til å komme på besøk rundt juli/august fordi hun fortsatt var veldig forelska i han. Når jeg traff han igjen begynte jeg å like han veldig godt igjen, og vi hang sammen og holdt på i noen uker før han flyttet 3 timer vekk. Traff han et par ganger, men så ble det ikke tid fordi jeg ikke var hjemme når han var hjemme osv. Har aldri snakket noe særlig på facebook heller.

Jeg har jo da overbevist meg om han ikke er noe, for forholdet kommer jo ikke til å fungere i lengden uansett. Jeg er ikke lenger forelsket i han, men nå har han kontaktet meg igjen og vi skal møtes på lørdag. Er veldig nervøs fordi jeg mistenker at han tror at det ennå er noe.

 

Han er 20 år gammel og kristen. Mange av vennene hans har allerede giftet seg, og det er hovedsakelig dette som beskymrer meg. Han er sikkert på utkikk etter noen å dele livet sitt med, men når han flytter hjem igjen om 2 år er det min tur til å studere og jeg flytter vekk. I tillegg skal han bli matros og er vekke i 5 uker, hjemme 5 uker osv.

Jeg vet av erfaring at jeg sliter med å holde følelser for folk når vi ikke treffes, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre på lørdag. Hvordan jeg skal oppføre meg osv, hva jeg skal gjøre om jeg får følelser for ham.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er litt uklar. Vil du være sammen med ham, vil du ikke være sammen med ham eller vil du noe annet?

 

Hvis du er redd for at han skal tro at dere møtes på en romantisk måte, skulle du takket nei til å møtes eller vært klarere overfor ham.

Jeg vet ikke.. haha. Jeg har jo ikke følelser for ham lenger, men håper egentlig på å få det igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...