Gå til innhold

Gmail, glemt passordet

dante

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har mistet passordet mitt til Gmail-kontoen, og har 2-trinns innnlogging.

men får ikke til å gjenopprette det på google, det står ingen plass i valgene hva jeg skal gjøre, og vet heller ikke av noen google-support.

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har prøvd alle de alternativene, men ingen stemmer med mitt problem, altså at jeg har glemt passordet, men har 2-trinns innlogging.

Skrevet (endret)

Holder ikke "jeg har glemt passordet" da, det dekker vel både 1 og 2-trinns innlogging...

Testet det her, får ihvertfall opp mulighet for å resette passord på 2-trinns autentisering på den linken, velg at du ikke husker passord og evt. at du ikke husker forrige passord, så kommer du videre til å resette passord ved hjelp av 2-trinns autentisering

Endret av aklla
Skrevet

Kommer bare til dette:

"Det ser ut som 2-trinns bekreftelse er slått på for denne kontoen. For å tilbakestille passordet ditt må skrive inn bekreftelseskoden fra telefonen. Uten telefonen din kan det noen ganger ta 3–5 virkedager å fullføre gjenopprettingsprosessen for kontoen din."
Og det eneste jeg kan klikke på er:

"x Jeg har andre problemer med 2-trinns bekreftelse"

Da kommer jeg bare til en hjelpeside, der ingenting er relevant:

https://support.google.com/accounts/answer/185834?topic=1056283&hl=no&rd=1

Skrevet

Prøv fra en annen pc eller en annen nettleser på samme pc. Høres ut som at det er pc'n din som ikke klarer å vise siden skikkelig...

Skrevet

Nix, ingen forskjell på firefox, på ubuntu web browser, og fra forskjellig pc. Har heldigvis gmail på mobilen, har ikke trengt å taste inn passord siden jeg glemte det. Men kommer altså ikke inn andre steder. Vet du av hvordan man kontakter google, mailadresse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...