Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Flaggspetten i flott positur. Kanskje kunne du økt skarpheten noe. 228 mm. er ikke all verden på en flaggspett så jeg tipper at her har croppverktøyet vært i bruk for skarpheten ser ut til å ha vært noe lidende - muligens også støyfjerning. Jeg ville forsøkt å skjerpe med hvertfall et klikk, kanskje to. Hvis du synes at nå ble det for mye så kan det reduseres noe uten å fjerne hele siste klikk. Da går du direkte til rediger og velger uttoning så får du opp et verktøy der du kan redusere. Bruker du engelsk versjon så blir det å klikke Edit og Fade. Dette kan brukes på de fleste verktøy og filter, men husk at det er alltid aller siste operasjon som dukker opp i Fade. Lys og farger er det ingenting å si på. Roar
RoyMidtrud Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Problemet er at den var veldig langt unna, og det var skygge i ansiktet på fuglen. Jeg bruker også en rimelig linse som er uskarp på det nærmeste zoom 300mm Og jeg bruker lightroom og ja jeg fjernet støy. Mvh
Anbefalte innlegg