Gå til innhold

Half-life 2


oya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å oppsummere: Hvilke kort følger HL2 med i, bortsett fra XT-serien og tydeligvis 9600 pro AIW. Er det noen i det hele tatt?? Ikke i Hercules/Sapphire/PowerColor 9800 pro??

Leste noen rykter om at det blir bundlet i alle 9800 pro osv... Men det fulgte ikke med i mitt PowerColor 9800 pro for to mnd siden...

For 2 mnd siden var kortet 2,5 mnd ifra offisiell lansering, så du hadde nok aldri fått det med der da....men jeg har ikke hørt at HL2 skal følge med Radoen 9600 AIW, men bare XT serien av kort (9600XT og 9800 XT)

 

 

Men etter hva jeg har hørt så har det tyveriet av kildekoden forusaket det sånn at HL2 blir kraftig forsinket og istedet for spillet får du en kode der du kan laste end spilelt via steam når den en gang kommer.

 

Oh ja Merlin det vil nok ta ca 3 år og flere tusen kr i tellerskritt og laste ned HL2 med modem :lol:

Lenke til kommentar
Skjekk denne linken: http://www.planethalflife.com/half-life2/

 

For den ikke fult så ivrige leser, her er det viktigste:

 

"As for a release date, Valve's publisher, Vivendi, currently says that the game is scheduled for a April 2004 release."

 

 

Med andre ord, det blir veldig vanskelig å få bundla HL2 til noe som helst kort nå, gjør det ikke?  :shrug:

som sagt, når du kjøper xt kort så får du en liten lapp med en serial på.

denne koden skal du bruke på en eller annen nettside for å aktivere ditt hl2 produkt. så når hl2 blir lansert så kan du få laste det ned fra valve sine sider :)

Hva med dem som ikke har bredbånd da? Ja, vi finnes faktisk! Vi kan ikke akkurat sitte å laste ned 2-3 GB fra Internett!!! :mad:

Lenke til kommentar
Du får som sagt en kode med når du kjøper kortet, slik at du kan laste ned spillet når det kommer, via Steam, antar jeg. Men hvis du sitter på ISDN (som meg) kan du få det tilsendt i posten, men da må du betale "shipping and handling" selv. Vet ikke hvor mye det blir, men det blir nok en god del billigere enn å kjøpe det i butikken.

 

@tor_erik

 

før du svarer på slike tråder kan det lønne seg å lese alle postene...

Lenke til kommentar

Utrolig urettferdig at Half Life 2 bare bundles i 9800XT/9600XT/9600pro/9800SE når man skal skaffe seg 9800 pro, fordi 9800xt er for dyrt og man ønsker høyere ytelse enn 9600xt.

 

9800pro er nest høyest på radeon-stigen, men bundles ikke med HL2 til fordel for mindre høyverdige kort som 9600xxx serien.

 

Noen andre som synes dette er teit??

 

Og nei, jeg mener ikke bundles med fullversjon av spillet, jeg er totalt klar over at man får med en kvittering for nedlastning...

Lenke til kommentar
Utrolig urettferdig at Half Life 2 bare bundles i 9800XT/9600XT/9600pro/9800SE når man skal skaffe seg 9800 pro, fordi 9800xt er for dyrt og man ønsker høyere ytelse enn 9600xt.

 

9800pro er nest høyest på radeon-stigen, men bundles ikke med HL2 til fordel for mindre høyverdige kort som  9600xxx serien.

 

Noen andre som synes dette er teit??

 

Og nei, jeg mener ikke bundles med fullversjon av spillet, jeg er totalt klar over at man får med en kvittering for nedlastning...

Men kan du ikke bare kjøpe det i butikken da?Mår det kommer?Du taper jo ikke så mye på det da,HL2 vil vel sikkert koste rundt 600kr når det kommer ut.Ser at du har Powercolor Radeon 9800pro(2999,-) og Radeon 9800XT kortene koster jo oppmot 5000,- så da taper du jo ikke noe på det.

Lenke til kommentar

Setter min lit til Deviance/Fairlight jeg heller.. :D Tror dere ikke serverne vil bli "litt" overbelastet når sån x antal tusen folk med cd-key ska inn på samme minuttet og laste ned hele half life 2 ? :) Kommer til å tryne .. eller gå sirup.. Half Life 2 er jo meeeget ettertraktet så..

Lenke til kommentar

Bedre å kjøpe spillet, da sitter du med en lovlig versjon og som nå kan det være ganske kjekt med en egen CD-key til online spilling. Utifra det jeg så at noen hadde lagd noen små pene screens fra kildekoden (lurer fortsatt på hvordan de fikk textures til det) så spillet utrolig lovende ut :D

 

Og forresten, det kan ikke bli særlig mer overbelastet en steam-serverne var i begynnelsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...