Gå til innhold

kjølevifte


Twix1010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet dem selv, men kan jo prøve disse: https://www.komplett.no/bluelounge-coolfeet/824014

 

Har selv en Cooler Master med viste (Fant ikke den igjen hos Komplett). Den var ikke å anbefale da viften i den lagde en ulyd. Fant ut når jeg demonterte vifte at magneten som ligger rundt i selve viftehodet hadde en skjøt i seg som laget lyd hver gang den gikk forbi statorene i viften. Slike billige vifter er det så å si i alle disse vil jeg tro når jeg ser prisen på dem. Byttet til en 140mm Noctua som jeg hadde liggende, og da funket det mye bedre. Hjemme har jeg kun brukt en plate å ha den på, da maskinen er laget for å kunne kjøle seg selv på ett hardt underlag.

Lenke til kommentar

Har selv gode erfaringer med det meste Clas Ohlson har i sitt sortiment. De fører et par forskjellige kjøleplater fra blant annet Targus, som hjalp meg å holde liv i en 17-tommer jeg trengte å bruke i påvente av en reklamasjonssak. Gamle traveren gikk fra å throttle til 800mHz til å kjøre på nominell klokk, jeg kunne til og med spille en del spill fra tiden da laptopen kom ut :) Den har slik jeg husker to stillegående vifter og usb-hub, så en ikke mister usb-porten viftene tar strøm fra. Justerbar vinkel har den også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...