Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal nå snart gå ut til de forskjellige interiørbutikkene jeg ønsker å jobbe hos, siden jeg ikke finner noen utlyste stillinger på nett. Men først vil jeg dele med dere her, om hvordan søknadsteksten min ser ut :)

Hvordan kan jeg forbedre denne eller er den ok?

 

Behov for deltidsansatt eller ekstrahjelp?

 

Jeg er "jente/gutt" på "år" som studerer "studie". Jeg har svært gode kommunikasjonsevner, liker å prate med mennesker og skape god stemning rundt meg. Som person er jeg proaktiv, svært omgjengelig og har sterk lærevilje. Jeg er kort sagt en varm person som liker å spre glede.

 

Min nåværende deltidsstilling er som "stilling og hos hvem". Gjennom stillingen har jeg fått bekreftet min teoretiske forståelse av "fagområdet" i praksis, men dessverre opplever jeg stillingen som upassende til tross for at jeg virkelig har prøvd så langt inn som 5 av 6 måneders prøvetid. Jeg velger derfor å søke etter en ny arbeidsgiver.

 

Jeg ønsker meg nye utfordringer på "fagområdet" som jeg har kunnskap og interesse for, og en eventuell ledig stilling hos dere i "ønsket arbeidsgiver"er derfor veldig interessant for meg. Jeg har stor interesse for interiør og innredning, samt gaver og alt småting i hus og hjem. Det er nettopp dette som motiverer meg mest til å søke hos dere.

 

Jeg håper jeg har vekket en interesse som gjør at jeg kan få muligheten til å komme og presentere meg og min CV ytterligere for dere i en samtale.

 

Med vennlig hilsen

"Fullt navn"

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1523

Skriv aldri noe sånt som det om din gamle/nåværende arbeidsgiver, det gir bare et sytete inntrykk. Du er der for å gjøre en jobb, og om det ikke passer for deg så er det greit, men ikke legg ansvar eller skyld på arbeidsgiver ved å si at du "virkelig har prøvd". Det virker bare uprofesjonelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...