Ender Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Emnetittelen er spørsmålet mitt... Eg vil laga ei logg-fil (*.txt) som 'tek opp' det eg skriv i dos-promptet. Korleis gjer eg dette?
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Vet ikke helt om det hjelper deg, men hvis du f.eks skriver systeminfo <c:\output.txt vil det bli skrevet til output.txt.
Hårek Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Det var nesten, den pila må snues for at det skal virke. systeminfo >output.txt
Ender Skrevet 1. november 2003 Forfatter Skrevet 1. november 2003 hmm.. Nyttig å kunna det der også, men det var ikkje heilt sånn eg meinte. Eg vil ha ei fil der alt eg skriv i dos, og alt windows 'svarar', blir lagra ord for ord. Dersom eg til dømes skriv inn 'jalla', blir output til tekstfila: jalla jalla gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil. Dvs ALT som blir skrive i dos-promptet vil eg ha på tekstfila mi.. Tilsvarande kommando i linux er script loggfil.txt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå