Gå til innhold

reklamasjon og dekking av porto


Gjest member-7189

Anbefalte innlegg

Gjest member-7189
Skrevet

Har blitt innvilget reklamasjon/(heving av kjøpet) på Bose hodesett fra nettbutikk.

 

Butikken sier de ikke refunderer original porto på ordren. Bare for hodesettet.

 

Ut i fra det jeg ser hos forbruker rådet så skulle alle utgifter refunderes.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom kjøpet heves så skal du ha tilbakebetalt alle utgifter du har hatt, og kan dokumentere, med produktet og manglene. Dvs inkludert frakten når du kjøpte produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...