Gå til innhold

Byfergen i soloppgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg holder meg til V1 her med den nå gjennom dine bilder så velkjente rødhvite ferga.

Bryggetrekanten kan kanskje føles litt urolig og rotete så jeg scrollet ned og dekket så koøyet lengst til venstre så vidt ble borte hvilket vil kreve litt kloning av det som blir igjen av et gammelt bildekk ute til høyre.

Men da forsvinner det koselige innsynet gjennom de opplyste koøyene så her blir det en avveining mellom tap og vinning og da tror jeg ekstisterende utsnitt vinner selv om jeg tenker kanskje et par mm. kutt nede for å unngå en liten buet linje akkurat i bildekant og heller få rent skjær på loddrett linje. Dermed fikk jeg jo pirka litt denne gangen også.

Sjelden noen beskjærer mine bilder. Du er vel en av få som har kommet med fordelaktig beskjæringsforslag på mine bilder.

 

Roar

Lenke til kommentar

Takker for grundig analyse, Roar. En av grunnene til at man ikke foreslår beskjæring på dine bilder, er vel p.g.a. at 90% er såkalt abstrakte sandkasse-bilder og akkurat der blir det umulig å finne noen alternative utsnitt - tror jeg.

 

Hvis det er den lille, lyse halvmåneformede linjen i hiterste ko-øyet du snakker om? I så fall tror jeg det er mer hensiktsmessig og klone den vekk, enn å beskjære hele bildet

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...