Gå til innhold

Tror ikke tastaturet mitt eksisterer! Super kresen og trenger råd.


Anbefalte innlegg

Hei

Har et Logitech G15 som jeg har hatt i flere år nå. Og har vært fornøyd med det. Men nå lurer jeg på nytt til jul.

Krav til nytt tastatur er:

1. Tastaturet skal være på en gaming pc så vil helst ha det så stille som mulig. Tenker da cherry mx red/brown med o-ringer. (eller tilsvarende).

2. Lys (valgfrie farger, blå eller hvitt er akseptabelt).

3. Må være nordic layout selvfølgelig.

4. Macro recordings må være mulig.

5. IKKE numpad (synes mitt i dag er for bredt).

 

Pluss poeng men trenger ikke være med.

1. Logitech har meget bra programvare som er enkel.

2. Forskjellige lysmoduser

3. "skjerm" for info

4. Tråløst

5. Håndledd støtte

 

Har vurdert mange, men ikke kommet over noe som innfrir alle mine krav. Eksisterer ikke tastaturet jeg ønsker meg? Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har vurdert dette lenge, og første jeg hadde gjort er å lakke den STYGGE ringen rundt g-tastene. Eneste egentlige negative jeg ikke får gjort noe med er numpad. Men har klart meg med det i mange år, men var litt av poenget å bli kvitt denne. Men ja g710+ står høyt på lista over mulige valg selv om den ikke innfrir på alle områder.

Lenke til kommentar

Har også vurdert CM storm QuickFire Rapid-i med Cherry Brown taster og kjøpe noen o-ringer til det.

Men her har jeg ikke macro funksjonalitet noe jeg syns bør være en selvfølge på alt av spill tastaturer i dag.

Så blir enten dette uten macro funksjoner, eller logitech sitt med numpad. Om ikke noen har noe bedre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...