Gå til innhold

[Løst] hjelp til xbox live


Kjetso

Anbefalte innlegg

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Man må ikke ha gold-medlemskap for å bruke netflix lenger. Skriver du inn emailen din og passordet? jeg mistenker at du allerede har en xbox live bruker... Så om du har brukt xbox 360 før, og du brukte emailen din og har nå mistet passordet, så kan du i verste fall lage deg en ny microsoft konto, som tar 5min og bruke den som xbox konto :)

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

 

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Man må ikke ha gold-medlemskap for å bruke netflix lenger. Skriver du inn emailen din og passordet? jeg mistenker at du allerede har en xbox live bruker... Så om du har brukt xbox 360 før, og du brukte emailen din og har nå mistet passordet, så kan du i verste fall lage deg en ny microsoft konto, som tar 5min og bruke den som xbox konto :)

 

Velger "last ned netflix"

får så beskjed om å logge in på xBox live

(på nettverksinnstillinger er alt ok)

legger inn mailadresse og passord som registrert på cbox.com

får beskjed om at denne Windows kontoen er koblet til en annen Xbox live profil. prøv en annen konto

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

 

 

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Man må ikke ha gold-medlemskap for å bruke netflix lenger. Skriver du inn emailen din og passordet? jeg mistenker at du allerede har en xbox live bruker... Så om du har brukt xbox 360 før, og du brukte emailen din og har nå mistet passordet, så kan du i verste fall lage deg en ny microsoft konto, som tar 5min og bruke den som xbox konto :)

 

Velger "last ned netflix"

får så beskjed om å logge in på xBox live

(på nettverksinnstillinger er alt ok)

legger inn mailadresse og passord som registrert på cbox.com

får beskjed om at denne Windows kontoen er koblet til en annen Xbox live profil. prøv en annen konto

 

Veldig merkelig, aldri støtt på det problemet tror jeg... har du vært pålogget på xbox live på konsollen før?

Lenke til kommentar

Det er det samme hvor du registrerer den. Kan hende du får 1 mnd gratis Gold hvis du registrerer den på Xboxen, men er ikke sikkert.

 

Har du registrert et gamertag (en profil til Xbox Live) på e-posten din før? Får du opp samme feilen hvis du prøver å logge inn på Xbox.com?

 

Den enkleste utveien er nok å bare lage en ny e-post og et nytt gamertag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...