Gå til innhold

[Løst] hjelp til xbox live


Kjetso

Anbefalte innlegg

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?

Man må ikke ha gold-medlemskap for å bruke netflix lenger. Skriver du inn emailen din og passordet? jeg mistenker at du allerede har en xbox live bruker... Så om du har brukt xbox 360 før, og du brukte emailen din og har nå mistet passordet, så kan du i verste fall lage deg en ny microsoft konto, som tar 5min og bruke den som xbox konto :)

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

 

hei, forsøker å laste ned Netflix til en Xbox 360.

ps: jeg er nybegynner....

 

men - jeg får opp en side som sier at "du tenger en Xbox live konto for å fortsette"

 

Jeg har registrert en Microsoft konto - som jeg taster inn ..... men får feilmelding om at "denne kontoen er knyttet til en annen profil"

 

Noen som kjenner problemstillingen?

 

---------

 

Man må ikke betale for XBOX live gold for å bruke Netflix på xboxen?