Gå til innhold

Tatovering - Kunst med puls


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En flott novemberserie fra deg i dine 4-5 sist utlagte. Også Nr 21 er fint, stramt og omhyggelig komponert. Gamle bygninger er ofte både skakke og skeive, - morsomt med "hjelperen" som stenger for dørbladet i porten.

 

-bjarte.

 

Takk Bjarte!

:o)

Det var, etter omstendighetene (Været), ganske god utbytte den dagen. I hvert fall tvang lyset meg til å ta i bruk ISO-tabellen, som vanligvis er "limt" fast på 100, p.g.a. stativ-

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Lekkert! Masse, godt gjengitte detaljer å fordype seg i, god skarphet og komposisjon. Skjønner ditt forhold til Sigmas Art-serie. Selv er jeg i ferd med å rote meg inn i et komplekst forhold til en Olympus OM-D e-m1.......

 

Takk for kommentar, Jan Egil. Det er o.k. med slike "forhold" som vi har her. Ingen som blir skadelidende!

:)

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

 

Lekkert! Masse, godt gjengitte detaljer å fordype seg i, god skarphet og komposisjon. Skjønner ditt forhold til Sigmas Art-serie. Selv er jeg i ferd med å rote meg inn i et komplekst forhold til en Olympus OM-D e-m1.......

 

Takk for kommentar, Jan Egil. Det er o.k. med slike "forhold" som vi har her. Ingen som blir skadelidende!

:)

 

Mvh,

Walter

Jeg er litt usikker, Walter. Jeg har et Canon som har blitt svært sjalu, den trodde nok på et monogamt forhold, og føler seg litt sveket, tror jeg. Har foreløpig beholdt begge to. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...